قاسم حدادی‌فر: با این بُرد، کار خاصی نکردیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: زود تر از همه تیم ها تمریناتمان را شروع کردیم و تلاش بسیار داشتیم که این پیروزی کوچک ترین نتیجه ای بود که گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اسیا ۲۰۱۹ در نشست خبری، اظهار کرد: برخلاف پیش بینی یک تیم خیلی سخت مقابل ما بازی می کرد، آن ها در زمین یک تیم با کیفیت بودند که خیلی خوب بازی می کردند و کار ما به مشکل خورده بود. این هفته شوکی به تیم ما وارد شد که یکی از بهترین بازیکنانمان محمد رضا خلعتبری را تا آخر فصل از دست دادیم که نبودشان خیلی حس می شود.

وی افزود: با این برد کار خواسی انجام ندادیم و باید در قطر مقابل الغرافه نتیجه بگیریم. در این مدت زود تر از همه تیم ها تمریناتمان را شروع کردیم و تلاش بسیارداشتیم که این کوچک ترین نتیجه ای بود که گرفتیم، امیدوارم این برد در لیگ برتر و جام باشگاه ها ادامه دار باشد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران اضافه کرد: باید با برد نتیجه زحمات کسانی که برای ما زحمت می کشند و تماشاگرانی که در این سرما برای حمایت از تیم ما آمده بودند را بدهیم.
حدادی فر در خصوص شرایط ذوب آهن در آسیا تصریح کرد: بحث تیم های قطری با ما قابل قیاس نیست، آن ها از لحاظ سخت افزاری و بازیکن شرایط ایده آلی دارند و از تیم های اروپایی بهتر هستند ولی ما ایرانی هستیم و در زمین برای پرچم کشورمان می جنگیم. امیدواریم به مرحله گروهی راه پیدا کنیم و مهم تر از آن بتوانیم در لیگ نتیجه بگیریم به خاطر اینکه نیم فصل اول بد نتیجه گرفتیم و باید جبران کنیم. امسال یک سال خیلی سخت برای ما خواهد بود.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان ذوب آهن گفت: من روی سخنم با هیئت مدیره و کارخانه است که باید تیم را حمایت کنند. ما با مدیریت زندگی می کنیم و می بینیم که به چه سختی تلاش می کنند پول بازیکنان را بدهند، دریافتی بچه ها ناقص است و چک های بازیکنان پاس نشده است، کارخانه الان می تواند به تیم کمک کند که فشاری زیادی را دارند تحمل می کنند ولی وقتی زمانش بگذرد و پول را به ماهم که بدهند دیگر فایده ندارد و کاری هم نمی شود کرد چون قرار داد تعهدی دارد.

وی افزود: درست است که ما در مسابقات لیگ برتر ایران نتیجه نگرفتیم ولی در این زمان می توانند به تیم کمک کنند و به تعهدها عمل کنند تا تیم روحیه بگیرد. بازیکنان شرایط یختی را دارند سپری می کنند امیدوارم به تعهد ها عمل شود و چک ها پاس شود که تیم بتواند نتیجه بگیرد زیرا از لحاظ روحی و انگیزشی تاثیر دارد.

کد خبر 367495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.