۲۱۱ نفر  در ۵۹ حادثه هفته گذشته آسیب دیدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در ۵۹ حادثه هفته گذشته ۲۱۱ نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۴۰ نفر نیاز به خدمات درمانی داشتند که ۳۳ نفر برای تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام و هفت نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پوشش امدادی ۵۹ حادثه طی هفته گذشته به وسیله نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: از این تعداد حادثه سه مورد در برف و کولاک، ۲۰ مورد جاده‌ای، ۱۷ مورد خدمات حضوری و ۱۶ مورد شهری و سه مورد کوهستان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در این ۵۹ حادثه تعداد ۲۱۱ نفر آسیب دیده بودند، افزود ۷۴ نفر در حوادث برف و کولاک و  ۷۰ نفر در حوادث جاده ای و ۴۶ نفر در خدمات حضوری و ۱۶ نفر در حوادث شهری و پنج نفر هم در کوهستان دچار آسیب دیدگی شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از تعداد آسیب دیده ها ۴۰ نفر نیاز به خدمات درمانی داشتند که ۳۳ نفر برای تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شدند و هفت نفر هم به صورت سرپایی به وسیله نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر اصفهان در محل حادثه درمان شدند.

کریمی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی اصفهان معمولا حادثه خیزتر هستند، اظهار کرد: جاده ها بالاترین میزان حوادث را در طی یک هفته گذشته دارند و از مجموع ۵۹ حادثه هفته گذشته ۲۰ مورد به حوادث جاده ای استان اختصاص پیدا کرد.

وی تاکید کرد: حوادث شهری هم به نوعی تصادف محسوب  می شوند که بیشتر این حوادث در محدوده شهری اتفاق افتاد و مربوط به بحث های ترافیکی بوده است.

کد خبر 367428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.