من نگفتم خداحافظ...

چطوری میتونی بگی خداحافظ ، وقتی که حتی نمیتونی زندگی بدون اون رو تصور کنی؟

ساره بیات که امسال فیلم سمفونی نهم را در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر دارد، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

چطوری میتونی بگی خداحافظ ، وقتی که حتی نمیتونی زندگی بدون اون رو تصور کنی؟

 من نگفتم خداحافظ ، من هیچی نگفتم،  من فقط رفتم.

نسیم ادبی،  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، با قرار دادن عکس هایی از پشت صحنه فیلم سینمایی نوشین، محصول مشترک ایران و ژاپن در صفحه اینستاگرام خود آورده است :

با آقای تاکه فومی تسوتسویی، کارگردان خوب ژاپنی و فیلمبردار کاربلد، آقای کاتسومی یانا گیجیما، فیلمبردار آخرین فیلم آقای کیارستمی،  به همراه شهره گلپریان عزیز و مهناز جان افشار سر فیلمبرداری فیلم سینمایی نوشین .

جای آقای نوروزبیگی عزیز ، محسن قرایی و لاله مرزبان در این عکس ها خالی است.

سارا بهرامی با قراردادن فراخوانی در اینستاگرامش از مردم خواسته تا به کمپین حمایت از یک نوجوان محکوم به پرداخت دیه شرکت کنند و اینگونه توضیح داده است :

همه چیز از یک اسباب کشی شروع شد . خانواده مهدی مجبور به نقل مکان از تهران به حومه شدند،  مهدی که آن زمان ۱۶ سال داشت در مدرسه نمونه دولتی درس می خواند و از بچه های ممتاز مدرسه بود . خیلی سریع در دبیرستان جدید جا افتاد،  به خاطر علاقه اش به درس مورد توجه معلمان قرار گرفت ، اشتیاق زیادی به شرکت در کلاسهای تقویتی نشان می‌داد و نمی‌دانست که هرچه شوقش برای درس خواندن و پیشرفت بیشتر شود بچه های دیگر بیشتر با او اختلاف پیدا می‌کنند.  اذیت ها و درگیری‌های لفظی شروع شد ، بعد از مدتی درگیری‌های فیزیکی همکلاسی هایش با او برایش اذیت کننده شد .

زنگ مدرسه به صدا در آمد مهدی‌ راهی خانه شد ، در بین راه ، ۶ نفر از همکلاسی هایش با او درگیر شدند و آنچه که نباید اتفاق افتاد.  ناگاه مهدی که آرزوی درس و دانشگاه داشت به یک قاتل تبدیل شد و در عین ناباوری به خاطر یک دعوای بچه گانه وارد کابوس و تاریکی ای شد که تا امروز ادامه دارد . مهدی برای بازگشت به یک زندگی جدید و شروع دوباره و تبدیل شدن به یک فرد مفید برای جامعه ۲۰۰ میلیون نیاز دارد.  با کمک یکدیگر مهدی را که می‌تواند برای جامعه مفید باشد به زندگی برگردانیم. ..

ماهور الوند ،دختر سیروس الوند و بازیگر سینما،  با انتشار عکسی از خود در صفحه شخصی اش نوشته است :

تصور کنین، تصور می‌کنین، همه چیز سر جاش . توی آینه نگاه کنین، لبخند بزنین، از خودتون عکس بگیرین تا وقتی بعدها ، روزها بعد ، سالها حتی ، دوباره به این عکس نگاه کردین،  یادتون بیفته جلوی در آسانسور خونه دوستتون بودین. ساعت پنج صبح بود، شال مشکی سرتون رو در آورده بودین ، هدیه داده بودین به دوستتون و با کلاه پالتو تنتون داشتین میرفتین خونه و هیچ چیز سر جاش نبوده ، حتی لوستر لوله شده و بسته بندی شده ای که دوستتون جا گذاشته بود روی جاکفشی .تصور کنین،  تصور می‌کنین همه چیز سر جاشه . توی آینه نگاه می‌کنین، لبخند میزنین، از خودتون عکس می گیرین و به این فکر می‌کنین که بعد از ۶ سال بالاخره یه عکس توی آینه از خودتون گرفتین

سام درخشانی نیز با است کردن عکسی از خود در اینستاگرامش این توضیح را داده است :

نمایش ٣٠دی ۹۵ . خدا را شاکرم که با تمام این که زمان بدی نمایشمون اجرا رفت ولی با استقبال مردم و محبتی که به گروه دارن،  هرشب نمایش با سالن پر از تماشاچی اجرا شد و بسیار خرسندم که همه عزیزان نمایش را دوست داشتند و راضی از سالن خارج شدند.  از گروه محترممون و همه کسانی که ما را یاری می‌دهند تشکر می‌کنم و دستشون رو میبوسم.

کد خبر 367382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.