کتاب "لاله های فاطمی" رونمایی شد

مدیر منطقه یازده شهرداری اصفهان گفت: محله رهنان بیشتر از ۵۰۰ شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است و این محله از نظر سرانه تعداد شهدا نه تنها در استان اصفهان بلکه در کشور نیز جایگاه ویژه ای دارد.

 حمید اشرفی در حاشیه مراسم یادواره ۵۰۰ شهید دفاع مقدس و شهدای سادات رهنان به خبرنگار ایمنا گفت: در سال های گذشته برنامه ها تحت عنوان یادواره شهدا یا غبار روبی در قالب برنامه های کوچک تر انجام می شد اما امسال از سه ماه پیش برنامه ریزی برای یادواره شهدای رهنان با عنوان لاله های فاطمی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این برنامه از طرف منطقه یازده شهرداری به دفتر امام جمعه و بنیاد شهید پیشنهاد داده شد زیرا رهنان جز پنج شهر ممتاز از لحاظ  سرانه شهدا در کشور است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: از سه ماه گذشته هماهنگی لازم و تقسیم کار برای پاسداشت خون شهدا و تکریم خانواده های آنان انجام و ارگان های مرتبط همکاری لازم را در این زمینه داشتند.

اشرفی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده شهدا، پیش برنامه ها در مساجد، اعزام راویان به مساجد و مدارس نیز از قبل برگزار شد که ماه عسل آن رونمایی از کتاب لاله های فاطمی با محتوای وصایای شهدا، خاطرات و عکس های آنان در این یادواره است.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه گفت: برنامه های در نظر گرفته شده بیشتر مذهبی است اما برنامه هایی نظیر طنین الله اکبر و آتش بازی در روز ۲۱ بهمن ماه و از روی پشت بام شهرداری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 367103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.