ششمین دوره رویداد کشوری "از ایده تا اجرا"

ششمین دوره رویداد کشوری "از ایده تا اجرا"در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در دانشگاه شیخ بهایی با همکاری شتاب دهنده هاب اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، "از ایده تا اجرا" یک کارگاه دوروزه با رویکردی اموزشی - تجربی است؛ در این رویداد شرکت کنندگان علاقه مند به کارافرینی و کسب و کار های مجازی و اینترنتی، از سراسر کشور گرد هم می آیند تا در دو روز، تمام دانش مقدماتی لازم جهت ورود به حوزه کارافرینی را فرا گیرند.

در رویداد دو روزه "از ایده تا اجرا" در ابتدا کارگاه هایی در خصوص خلق محصول ناب و آموزش بوم مدل کسب و کار برای شرکت کنندگان برگزار می شود که آنها را برای ایده پردازی آماده و باعث می شود نقش پررنگی در انتخاب ایده نهایی داشته باشند. سپس افراد با ذهنی آماده و بدون ایده های اولیه عضو گروه هایی با موضوعات مختلف می شوند و طی یک طوفان فکری شروع به ایده پردازی می کنند. بعد از این مرحله تمام ایده های مطرح شده بررسی و در نهایت یک ایده از میان آنها انتخاب می شود و تیم ها باید بوم مدل کسب وکار خود را بر اساس ایده نهایی انتخاب شده، تکمیل کنند که این فرایند تا بعد از ظهر روز دوم رویداد ادامه پیدا می کند و در طول این فرایند تسهیلگران -که وظیفه هدایت و راهنمایی تیم را بر عهده دارند- تیم را همراهی می کنند.

یکی از نقاط قوت رویداد "از ایده تا اجرا" حضور مربیان و داوران مطرح کشوری در زمینه کسب و کار های مجازی و اینترنتی است که در طول رویداد کمک شایانی به پیشرفت تیم ها و مسیریابی درست انها می کنند.

 در اختتامیه  رویداد سه تیم برتر، انتخاب شده و به دوره پیش شتابدهی شتابدهنده هاب اصفهان فرستاده می شوند و اگر پس از این دوره پذیرفته شدند، ۵۰ میلیون تومان به هر تیم داده شده و فرایند شتابدهی تیم ها اغاز می شود.

همچنین تمام افراد سه تیم برتر مجوز حضور در دوره mini MBA کسب و کارهای نوپا از طرف آکادمی مجازی ایرانیان را دریافت کرده و در صورت تکمیل این دوره گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهند کرد. علاوه بر این جوایز به هر کدام از سه تیم برتر رویداد، یک هاست دو گیگابایتی یک ساله رایگان داده خواهد شد.

در صورتی که به هر دلیلی هر کدام از سه تیم برتر در دوره پیش شتابدهی پذیرفته نشوند، فرصت استفاده از پکیج نقره ای شتابدهنده هاب اصفهان را خواهند داشت که این پکیج شامل چهار ماه استفاده رایگان از خدمات شتابدهنده خواهد بود.

اسامی مربیان و داوران رویداد به همراه سایر توضیحات تکمیلی در سایت رویداد به ادرس http://startup.shbu.ac.ir  قرار داده شده است و ثبت‌نام رویداد نیز از طریق همین سایت صورت می گیرد.

کد خبر 367056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.