بهره‌برداری از طرح استانداردسازی اورژانس و NICU بیمارستان غرضی اصفهان

طرح استانداردسازی اورژانس و بخش NICU بیمارستان غرضی اصفهان امروز یکشنبه با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جمع کادر پزشکی بیمارستان غرضی و در حاشیه افتتاح طرح استاندارد سازی اورژانس این بیمارستان که با حضور وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، به جریان موقت آب در زاینده رود اشاره و اظهار کرد: جاری شدن موقت آب در زاینده‌رود فضای امید و نشاط خاصی را نه تنها برای مردم اصفهان بلکه برای کل کشور فراهم کرده است.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: مردم اصفهان انتظار دارند که دستور صریح و قاطع رییس جمهور مبنی بر تشکیل هرچه سریع‌تر ستاد احیای رودخانه زاینده رود و ساماندهی کمی و کیفی رودخانه کارون بزرگ عملی شود.

رضایی با بیان اینکه مردم اصفهان نیازمند ارائه خدمات بالاتری هستند، تصریح کرد: بیمارستان شریعتی در نقطه خوبی از شهر واقع شده اما نیازمند توسعه است که به لحاظ فیزیکی امکان توسعه بیشتر این بیمارستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کارگران استان انتظار دارند که بیمارستان مدرن تری داشته باشند، تصریح کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست دارم که مجوز احداث این بیمارستان را صادر نماید تا در جهت رفاه بیشتر کارگران قدم برداریم.

رضایی با اشاره به نگرش بسیار امیدوارانه رییس جمهور در حل مشکلات کشور و رسیدگی به قشر زحمتکش کارگری گفت: اصفهان استانی است که از محرومیت بالایی برخوردار است و متاسفانه مسئولان تنها قسمتی از این محرومیت‌ها را می‌بینند.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: در استان و حتی شهر اصفهان نمودهایی از محرومیت دیده می‌شود که نظیر آن حتی در سیستان و بلوچستان نیز نیست.

استاندار اصفهان به مشکلات بخش درمان و پزشکی استان اشاره کرد و افزود: امیدوارم با کمک وزرای محترم در جهت رفع این مشکلات قدم های موثرتری برداریم.

طرح استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان نیز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر عباس رضایی افتتاح شد. برای این طرح تا کنون بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و همچنین ۲۶ میلیارد ریال هزینه ساختمانی و حدود ۹ میلیارد ریال هزینه تجهیزات پزشکی و حدود ۱۵ میلیارد ریال برای وسایل جانبی هزینه شده است.

کد خبر 366575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.