پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی ۱۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود

معاون مسافری شرکت راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروز ۹۸ از ساعت هفت صبح شانزدهم و هفدهم بهمن ماه امسال به صورت اینترنتی و حضوری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، میرحسن موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش فروش بلیت در یک‌هزار و ۸۰۰ مراکز عرضه بلیت های نوروز از ۲۴ اسفند تا ۱۶ فروردین ماه از ساعت هشت صبح ۱۷ بهمن به صورت حضوری آغاز خواهد شد.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه در پیش فروش بلیت های نوروزی افزایش قیمت نداریم اضافه کرد: در مجموع برای این روزها ۵۱۷۰ رام قطار با دو میلیون و ۱۰ هزار صندلی برای مسافران در نظر گرفته شده که در مقایسه با نوروز امسال بیش از ۱۵ درصد ظرفیت قطارهای مسافری افزایش یافته است.

وی درباره رتبه بندی قطارهای مسافری در ایام نوروز ۹۸ نیز توضیح داد: در این رتبه بندی واگن های سه تخته سه تا پنج ستاره، قطارهای اتوبوسی بین دو تا چهار ستاره و قطارهای شش تخته بین دو تا سه ستاره رتبه بندی شده است.

موسوی گفت: از ساعت هفت صبح ۱۶ بهمن پیش فروش بلیت های نوروز به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد به صورت اینترنتی خواهد بود؛ ساعت ۱۲ همان روز نیز بلیت همه مسیرها به طرف مشهد به غیر از مسیر تهران- مشهد عرضه خواهد شد.

وی افزود: فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری برای مسیر تهران - مشهد از ساعت ۱۷ شانزدهم همن ماه آغاز می شود؛ همچنین عرضه حضوری بلیت های نوروزی در مراکز فروش از ساعت هشت صبح ۱۷ بهمن ماه خواهد بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 366571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.