دهقانی: تغییر سانس به معنی حذف سانس نیست

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان دلیل تغییر سانس در شب افتتاحیه جشنواره استان را طی کردن مراحل اداری از سوی اتحادیه تهیه کنندگان عنوان کرد و گفت: ما به دنبال رفع این ناهماهنگی‌های پیش‌آمده هستیم.

رضا دهقانی مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان و رئیس گروه امور سینمایی اداره کل ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد علت پخش نشدن فیلم‌های روز افتتاحیه اظهار کرد: همان‌طور که در جدول جشنواره هم درج‌شده بود، احتمال تغیر در سانس پخش فیلم‌ها وجود دارد چون در هر جشنواره‌ای اتفاق می‌افتد و این موضوع به دلیل طی کردن مراحل اداری و ثبت رضایت‌نامه تهیه‌کننده و ارسال به شرکت پخش و از شرکت پخش به اتحادیه تهیه‌کنندگان و ارسال به استان‌ها است که این مراحل زمان‌بر است و به همین دلیل از قبل پیش‌بینی‌هایی انجام‌شده و این مشکلات مختص برنامه دیشب اصفهان نبوده و در تهران و سایر استان‌ها هم پیش‌آمده و موضوعی بدیهی در جشنواره‌های هرسال بوده و بااین‌وجود ما به‌طورجدی به دنبال پیگیری علل این موضوع هستیم که مشکلات را به صفر برسانیم.

وی ادامه داد:  به‌هیچ‌عنوان حذف سانس یا فیلم نداریم. به‌هرحال هماهنگی‌های هم‌زمان‌ برای افتتاحیه جشنواره، اکران فیلم‌ها و برنامه‌های جانبی سخت است و ما به دنبال رفع این ناهماهنگی‌های پیش‌آمده هستیم.بعضی از این مشکلات پیش‌آمده که در اختیار استان است قابل ‌حل خواهد بود اما مسائلی که خارج از اختیار استان  و معطوف به اتحادیه تهیه‌کنندگان کشور از قبیل ارسال دیرهنگام فیلم‌ها از طرف شرکت پخش یا مشکلات فنی پیش‌آمده و... باشد از طرف ما قابل حل نیست اما تلاش ما برای به حداقل و حتی به صفر رساندن آن‌ها است که طبق جدول پیش برویم.

دهقان در پایان مجدد تأکید کرد تغییر سانس به معنی حذف سانس نیست! و فیلم بیست‌وسه نفر که دیشب پخش نشد، در روزهای دیگر حتماً اکران می‌شود.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از همه حاضرین بابت تغییرات در برنامه شب پیش و تغییرات احتمالی در آینده عذرخواهی کرد و تصریح کرد ما موظف به رعایت تمام مواردی که مربوط به اختیار استان باشد، هستیم.

کد خبر 366448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.