نیمکت‌نشین سپاهان گزینه احتمالی لیکنز

میلاد سرلک که آخرین بار برای سپاهان در هفته چهارم به میدان رفت و بعد از چندین هفته نیمکت‌نشینی در نقل و انتقالات نیم فصل شاید بتواند راهی تبریز شود چرا که تراکتور درصدد جذب یک هافبک دفاعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد سرلک یکی از مصدومان طلایی پوش طی نیم فصل اول بود؛ او که در هفته‌های ابتدایی برای تیمش بازی می‌کرد، به دلیل عمل فتق از ترکیب دور شد و نتوانست در ادامه نیم فصل کنار تیمش باشد.

آخرین بازی میلاد سرلک برای تیم فوتبال سپاهان مقابل تیم ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر بود. این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید و میلاد سرلک در این مسابقه ۱۶ دقیقه بازی کرد.

از آنجایی که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در اظهار نظر اخیر خود خبر از «ساخت تراکتورِ کهکشانی» داده است؛ اخیراً زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی سرلک از سپاهان در برخی رسانه‌ها شنیده می‌شود.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند در نقل و انتقالات نیم فصل، خط دفاعی و خط هافبک خود را تقویت کنند که در این خصوص شنیده می‎شود تراکتورسازی در نیم فصل یک هافبک دفاعی و یک مدافع خارجی به خدمت بگیرد.

شنیده‌های خبرنگار ایمنا حاکی است باشگاه تراکتور سازی به‌ عنوان یکی از تیم‌های خواهان میلاد سرلک که در پست هافبک دفاعی نیز بازی می کند درصدد جذب این بازیکن است و باید دید این هافبک ۲۳ ساله تیم سپاهان می‌تواند از باشگاه سپاهان جدا شده و شاگرد جورج لیکنز شود؟

کد خبر 366025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.