تملک محل ایستگاه‌های خط دو مترو در دستور کار قرار گیرد

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:ضروری است در بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری اصفهان تملک محل ایستگاه‌های مترو در دستور کار شهرداری‌های مناطق قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر همه کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان در حال بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری هستند اظهار کرد: ضروری است که شهرداری نسبت به اظهار نظرات کمیسیون‌های تخصصی  نسبت به اصلاح بودجه توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: همه سهم افزایش سهم بودجه ۹۸ به درآمدهای سیاستی تحمیل شده که به این روش آسیب‌های زیادی وارد است و ضروری است همزمان توجه جدی به افزایش درآمدهای عملیاتی مناطق صورت گیرد.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انتظار داریم همه مناطق شهرداری با نوآوری و خلاقیت در کسب درآمدهای جدید در سطح شهر درآمد عملیاتی را حداقل به میزان ۲۰ درصد افزایش دهند.

وی با بیان اینکه بنا بر تاکید شورای شهر اصفهان همه مناطق شهرداری باید در چهار موضوع خاص پروژه‌های شاخص شهری، پروژه‌های محرک توسعه، پروژه‌های گردشگری و پروژه‌های مشارکتی با بررسی ظرفیت‌های منطقه پیشنهاد مشخص داشته باشند اضافه کرد: تا کنون از  سوی برخی مناطق این پیشنهادات ارائه شده و در مناطقی که نسبت به این موضوع توجه صورت نگرفته است باید دقت بیشتری صورت گیرد.

ملت توجه جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام شهر اصفهان را نیز از دیگر اولویت‌های پیشنهادی از سوی شورای شهر دانست و گفت: اولویت انتخاب پروژه‌ها نیز باید با توجه به هزینه بالای فرصت و خواب هزینه انجام شده صورت گیرد.

وی افزود: ضروری است در بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری اصفهان تملک محل ایستگاه‌های مترو در دستور کار شهرداری‌های مناطق قرار گیرد.

کد خبر 365810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.