عفو مجرمان خوب است، اما ...

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش در کنار عفو مجرمان با برنامه ریزی دقیق از ورود ده میلیونی پرونده‌ها در هر سال پیشگیری می‌شد و با مفسدان «املاک نجومی» هم مقابله جدی به عمل می آمد.

به گزارش ایمنا، مصطفی کواکبیان در صفحه توییر خود نوشت: آیت الله صادق لاریجانی از اقدام بسیار مثبت و تدبیر شایسته عفو گسترده محکومان دستگاه قضایی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سخن گفته اند، اما ای کاش در کنار این موضوع با برنامه ریزی دقیق از ورود ده میلیونی پرونده‌ها در هر سال پیشگیری می‌شد و با مفسدان «املاک نجومی» هم مقابله جدی به عمل می آمد نه آنکه به دستوردهندگان کاری نداشته باشند، اما امثال یاشار سلطانی خبرنگار  شجاع افشا کننده «نجومی ها» به پنج سال زندان محکوم شوند!!!         

به گزارش ایمنا، رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه- ۴ بهمن ماه- در بخشی از سخنان خود در نشست روسای کل دادگستری های سراسر کشور و دادستانهای مراکز استانها خاطر نشان کرد: بنا شد در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برای عفو معیاری گسترده‌تر از گذشته داشته باشیم که این موضوع در حال بررسی است. ان شاءالله تعداد قابل توجهی از زندانیان، مورد عفو قرار خواهند گرفت. البته آن استثناهایی که در عفوهای دیگر وجود دارد برای این عفو جدید نیز مطرح می شود، اما تلاش ما این است که با انجام بررسی های دقیق، تعداد بیشتری مشمول شرایط شوند و با توجه به موافقت رهبر معظم انقلاب با اصل موضوع، ان شاءالله به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

کد خبر 365689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.