سینما بدون تماشاچی معنایی ندارد

جانشین تهیه کننده فیلم سینمایی چشمهایت گفت: تمام عوامل این پروژه با قلبشان این فیلم رو ساختند و هدفمان همراه شدن تماشاچی با عوامل فیلم بود زیرا تئاتر تلویزیون و سینما بدون تماشاچی یعنی هیچ و معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا فیلم سینمایی چشمهایت که در اصفهان تولید شده و جلوه‌های جدیدی از جذابیت اصفهان زیبا و تاریخی در آن به تصویر کشیده شده است به تازگی وارد سینمای خانگی شده است؛ احمد مقامی جانشین تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چشمهایت روایت گر داستان زندگی زوجی است که در آستانه جدایی قرار دارند و حضور پرستاری در زندگی آنها مشکلات زیادی را برای زندگی مشترک این زوج ایجاد می‌کند.

 وی اضافه کرد: هدف اصلی از ساخت این فیلم نشان دادن پتانسیل شهر اصفهان برای ورود و ساخت فیلم‌های سینمایی و سریال با استانداردهای جهانی در این شهر است.

مقامی ادامه داد: این فیلم محصول خوبی بود و به نظر من فیلم چشمهایت قابلیت زیادی دارد و لازم است در جاهای مختلفی اکران شود.

جانشین تهیه کننده تصریح کرد: فیلم چشمهایت یک محصول با ساختار و محتوایی خوب در حد استاندارد کارهای فاخر با اکیپی که زلالی آنها کار را شریف کرده است.

وی افزود: تمام عوامل این پروژه با قلبشان این فیلم رو ساختند و هدفمان همراه شدن تماشاچی با عوامل فیلم بود زیرا تئاتر ، تلویزیون و سینما بدون تماشاچی یعنی هیچ و معنایی ندارد.

رضا ایرانمنش بازیگر و عضو شورای پخش نمایش خانگی وزارت ارشاد اسلامی کشور در رابطه با این فیلم گفت: در این وانفسا که بیشتر کار ها شرافت و زلالی در آنها کمتر دیده می‌شود چشمهایت کاری است شریف با ساختار و محتوایی خوب و در حد استاندارد و امیدوارم به زودی کارهای بعدی این کارگردان جوان را ببینیم.

کد خبر 365674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.