سامانه جدید بارشی مهمان اصفهان می شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار از اواخر روز شنبه از روی آسمان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار طی امروز از روی آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اوایل روز شنبه در اکثر مناطق  آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: از اواخر روز شنبه با عبور امواج ناپایدار از روی استان در اکثر  مناطق افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد:  فعالیت این سامانه از روز یکشنبه در مناطق غربی استان آغاز می‌شود و به تدریج در دیگر  نقاط  استان نیز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

هنرمند در خصوص میانگین دمای هوا طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای تغییر محسوسی نخواهد داشت که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان طی در گرم‌ترین ساعت ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا نیز به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی  خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی بویین میان دشت با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و خوربیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر  گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 365616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    ببخشید‌چرا هوا آلودگی هوا شهراصفهان زیاد هست مدارس راتعطیل نمیکنید؟؟؟؟؟