رویکرد ما شهرسازی مشارکتی است

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه رویکرد ما شهرسازی مشارکتی است، گفت: امیدواریم شهرسازی مشارکتی را در همه ابعاد زنده کنیم.

به گزارش ایمنا، محمدهادی مهدی‌نیا درباره ضوابط حوزه شهرسازی اظهار کرد: نگاه ملی در حوزه ضوابط شهرسازی شفافیت بوده و در همین مبنا نیز طرحی را با عنوان دسترسی آزاد به اطلاعات شهرسازی مطرح کردم و در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد هم تصویب شد.

وی افزود: با این طرح شاهد شفاف‌سازی و یک نوع برگرداندن اعتماد مردم به مدیریت شهری خواهیم بود و همه شهروندان به‌صورت آنلاین می‌توانند اتفاقاتی که در حوزه شهرسازی مانند طرح‌ها، مصوبات، طرح‌های جامع و تفصیلی و امثالهم را در اینترنت ببینند.

مهدی‌نیا بابیان اینکه رویکرد ما شهرسازی مشارکتی است، اضافه کرد: امیدواریم شهرسازی مشارکتی را در همه ابعاد زنده کنیم و نظام شهرسازی ما با مردم برنامه‌ریزی شود که قطعاً با این اقدام شاهد ثمرات زیادی خواهیم بود.

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حوزه شهرسازی امروز پیشرو شفافیت بوده و امیدواریم مابقی معاونت‌ها هم این دسترسی را به مردم قرار دهند زیرا شفافیت و نظارت عمومی روی مدیریت شهری یکی از راه‌های اصلی کنترل فساد اداری است.

کد خبر 365058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.