رونمایی از پروژه کیف پول الکترونیکی تا پایان بهمن ۹۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای حل مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، پرداخت به وسیله تلفن همراه و عدم نیاز به کارت بانکی تا پایان بهمن ماه سال جاری رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبر نگار ایمنا، هادی منوچهری صبح امروز ( شنبه) در آیین طرح سفرهای فیروزه ای در قالب افتتاح و رونمایی از طرح های سازمان تاکسیرانی اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ۲۲ هزار خودرو را شامل می شود که از این تعداد ۹ هزار و ۱۰۰ تاکسی پلاک «ت» و ۱۲ هزار و ۲۰۰ خودرو سرویس مدارس هستند که سهم ۱۴ درصدی در سفرهای روزنامه شهروندان دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکسی سهم بالایی در انجام سفرهای روزانه شهر دارد و فعالیت آن کمتر از مترو و اتوبوس نیست باید به مباحث بودجه ریزی برای این سازمان بیشتر توجه شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه بسته حمایتی به رانندگان تاکسی گفت: از سال ۸۹ سامانه هوشمندی در اصفهان اجرایی و بر روی تعداد زیادی از تاکسی‌های شهر نصب شد، اما در سال ۹۴ این طرح بنا به دلایلی متوقف شد؛ از آن زمان تاکنون سه دوره مدیریت شهری تغییر پیدا کرده و حالا پس از سه نسل مدیریت شهری، شورا و شهرداری فعلی به این موضوع ورود کردند و در فاز اول بسته‌های حمایتی به افرادی که به نوعی بابت نصب سامانه متضرر شده بودند، ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته حمایتی در دل رانندگانی که روزانه حداقل ۷۰ نفر را سوار و پیاده می‌کنند، امید ایجاد کرده است، البته باید نوید دهم که فازهای بعدی بسته تشویقی ادامه خواهد داشت.

منوچهری با بیان اینکه در سال جاری چهار هزارو ۵۰۰ نفر از رانندگان مرد از ابتدای مهرماه فرم متحدالشکل دریافت کرده اند، اظهار کرد: کاهش ۵۱ درصدی میزان شکایات از سرویس مدارس اتفاق خوشایندی بود که امسال شاهد بودیم و دلیل آن افزایش بازرسی‌ها و آموزش‌ها بوده است؛ از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون ۱۲ هزار نفر- ساعت آموزش به ۱۴۸۳ نفر از رانندگان تاکسی ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به تدوین سند جامع آموزشی گردشگری تاکسیرانی گفت: برای نخستین بار این سند با هدف افزایش رضایت مندی گردشگران در حوزه حمل ونقل، امکان افزایش درآمد پایدار رانندگان در حوزه گردشگری و معرفی مطلوب شهر اصفهان به عنوان شهر خلاق و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی تدوین شده است.

وی به چاپ و نشر مجله فرهنگی، آموزشی و رفاهی رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: در این مجله بیان مباحث آموزشی و فرهنگی ویژه رانندگان تاکسی، ارائه دیدگاه مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل مسافر درون شهری و امور رفاهی ویژه ناوگان تاکسیرانی با تخفیف های ویژه اطلاع رسانی می‌شود.

منوچهری گفت: به زودی از سامانه مرخصی آنلاین رانندگان تاکسی نیز رونمایی خواهد شد چرا که در گذشته رانندگانی که در روزهای تعطیل درخواست مرخصی داشتند با مشکل مواجه می شدند، اما باحمایت پلیس راهور امکان مرخصی آنلاین فراهم شده است.

وی افزود: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای حل مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، پرداخت به وسیله تلفن همراه و عدم نیاز به کارت بانکی تا پایان بهمن ماه سال جاری رونمایی خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی در سه بخش فنی اجرایی و آموزشی و فرهنگی رفع مشکلات صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 365025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.