آثار مدرسه پاییزی در ایده گالری

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری گفت: امروز چهارمین نمایشگاه صنایع خلاق و آثار مدرسه پاییزی صنایع دستی در ایده گالری مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین افتتاح می‌شود.

محمد حسین قورچانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "ایده گالری صنایع خلاق" در هر ماه، میزبان یک و یا جمعی از  هنرمندان شهر اصفهان است که در زمینه هنرهای دستی، کاری متفاوت و خلاقانه انجام می دهند. این نمایشگاه(صنایع خلاق چهار)  نمایش آثار خلق شده در مدرسه پاییزی صنایع دستی است که ویژه دانشجویان بود.

مدیر خلاقیت وفناوری های نوین با بیان این که هدف از برگزاری ایده گالری صنایع خلاق، تشویق و ترغیب هنرمندان به سمت صنایع خلاق با ایجاد مکانی برای ابراز ایده هایی است که فرصت ظهور نمی یابند افزود: حمایت از صنایع دستی رو به فراموشی و پشتیبانی از صنایع دستی خلاقانه و نوآورانه و ایجاد پاتوقی برای هنرمندان برای گپ و گفت و تکثیر نظرات خلاقانه؛ هم‌چنین شکل گیری گفتمان حمایت از شهر خلاق و صنایع خلاق، ترغیب و تشویق نوجوانان و کشف استعدادهای جدید در زمینه صنایع دستی وجلوگیری از گسست نسلی و ارتباط هنرجویان جوان با اساتید پیشکسوت از دیگر اهداف است.

وی با اشاره به اولین ایده گالری برگزارشده تصریح کرد: اولین و دومین ایده گالری، اولین نمایشگاه میناکاری و نگارگری و تذهیب بر روی اشیا بود و سومین نمایشگاه صنایع خلاق نمایشگاه طراحان نقشه قالی معاصر اصفهان بود و اکنون چهارمین نمایشگاه به همت مدیریت خلاقیت و فناوریهای نوین شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

قورچانی افزود: آیین اختتامیه و اهدای گواهی این برنامه نیز پنج شنبه، ساعت ۱۱ صبح در مکان ارگ جهان نما برگزار خواهد شد.

کد خبر 363945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.