کارآفرینی برای دانش‌آموزان اصفهانی رایگان می‌شود

با تصویب شورای شهر، دوره‌های آموزش کارآفرینی به شهروندان اصفهانی به میزان ۱۰ میلیون نفر ساعت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شصت و دومین نشست شورای اسلامی شهر اصفهان، لایحه پیشنهاد برقراری تعرفه‌های بهای خدمات طرح توان هفت در حوزه کارآفرینی با اعلام نظر کمیسیون‌های فرهنگی و ورزشی و امور اجتماعی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

امیراحمد زندآور، رییس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسامی شهر اصفهان درخصوص این طرح گفت: ستاد توسعه کارآفرینی، دوره‌هایی را جهت آموزش کارآفرینی به شهروندان به میزان ۱۰ میلیون نفر ساعت برگزار خواهد کرد که در کمیسیون مطرح شد که هزینه ثبت نام و صدور گواهی مهارت آن برای برای دانش‌آموزان، سربازان نظام وظیفه، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با نظر رییس سازمان فرهنگی شهرداری رایگان باشد.

کوروش محمدی، رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست نیز گفت: این اقدام به دلیل آنکه نگاهی مدرن در زمینه آموزش اجتماعی بوده و هدف نهایی آن تقویت توانمندی و مهارت‌های شهروندان در حوزه کارآفرینی است، قابل تقدیر است و سبب می‌شود تا در جای خود گامی برای کسب نتایج ارزشمندتر برداریم.

وی افزود: جدیت و همت مدیریت شهری در اجرای جزء به جزء این طرح به سازمان فنی حرفه‌ای و سایر کارآفرینان و توانمندی‌های موجود در جامعه و نیز به ارتباطات غیرمستقیم مدیریت شهری با جامعه کارآفرینان کمک می‌کند.

در نهایت این طرح با ۱۲ رای موافق به تصوب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

در ادامه نیز لایحه پیشنهاد اصلاح عوارض ارزش افزوده بر اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری اصفهان نیز با ۱۲ رای موافق به تصویب رسید تا در نتیجه آن ارزش افزوده پلاک‌های اول، دوم و سوم بن‌بست‌های عمق ۵۰ متر به ترتیب ۴۰، ۲۰ و ۱۰ برابر مابه‌التفاوت قیمت مبلغ قبلی محاسبه شود.

کد خبر 363779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.