۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
انتقالی که با زور انجام شد!

بازیکنی که ادعا داشت سران تراکتورسازی می‌خواهند با زور او را روانه ماشین‌سازی کنند و زیر بار این انتقال نمی‌رود شاگرد رضا مهاجری شد.

به گزارش ایمنا، یوسف سیدی که طی دو فصل اخیر یکی از نفرات ثابت گسترش فولاد تبریز بود و نمایش خوبی در پست‌های مدافع و وینگر چپ داشت، پس از درخشش در این تیم راهی تراکتورسازی شد و در ابتدای لیگ هجدهم قراردادی پنج ساله با سرخ پوشان تبریزی امضا کرد.

این بازیکن در دو هفته ابتدایی فصل از ابتدا در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفت و به طور کامل مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به میدان رفت، اما پس از آن و در روزهای آخر نقل و انتقالات با تصمیم جان توشاک از فهرست تراکتورسازی کنار رفت.

یوسف سیدی که در مقاطعی شایعه حضورش در استقلال و پرسپولیس هم شنیده می‌شد، اکنون  طی خبری که دیروز منتشر شد، با نظر محمدرضا مهاجری به ماشین‌سازی تبریز(گسترش فولاد سابق) بازگشت تا دوباره برای این تیم به میدان برود . 

اما این انتقال در حالی صورت گرفت که این بازیکن چند روز پیش مصاحبه های تندی  با خبرگزاری ها علیه مقامات تراکتور سازی انجام داد و اعلام کرده بود که زیر بار انتقال زورکی به تیم ماشین سازی نمی رود. 

سیدی چند روز پیش در مورد اینکه آیا احتمال دارد پس از جدایی از تراکتور راهی تیم ماشین سازی شود، عنوان کرده بود: خیر اینطور نیست من این مسئله را تکذیب می‌کنم. پیشنهادات دیگری دارم که در حال بررسی آن‌ها هستم. 

مدیران تراکتور سازی به من گفتند باید به تیم ماشین سازی بروم. واقعا در مورد من چه فکر کردند؟ کجای دنیا این اتفاق می‌افتد که بازیکن را به زور راهی یک تیم دیگر کنند؟ بازیکن خودش باید برای ادامه فعالیتش تصمیم بگیرد. اگر من را نمی‌خواهند قراردادم را تمام کنند. نباید من را اذیت کنند. در حال صحبت برای حل این مسئله هستیم. نه به من پول دادند نه اجازه بازی دادند. چهار ماه است که با تیم تمرین نکردم. در تراکتور سازی من را خیلی اذیت کردند. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم و از شرایط موجود خسته شده ام.

حالا باید دید چه اتفاقی افتاده که سیدی برخلاف صحبت های قبلی خود زیر بار انتقالی که اعتقاد داشت زورکی است رفت و سر از ماشین سازی تبریز در آورد.

کد خبر 363549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.