دیگر دور و بر تیم ما آفتابی نشو!

برخی هواداران استقلال از مصاحبه اخیر سرمربی ذوب آهن مکدرند و اعتقاد دارند منصوریان باشگاهی که این همه روی آن تعصب دارد را تحقیر کرده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا منصوریان  اخیرا در گفتگویی گفته بود:با احترام به سایر باشگاه‌هایی که پیش از این در آن‌ها مربیگری کرده‌ام باید بگویم تازه یک ماه و نیم است که احساس یک مربیگری کامل و خوب به من دست داده است. خوشحالم از این که امروز در یک باشگاه منظم و با ساختار مثل ذوب آهن کار می‌کنم و تنها دغدغه من طراحی و اجرای تمرین است. خوشحالم از این که امروز دغدغه هتل، زمین تمرین، آب خوردن کنار زمین، تغذیه بازیکن، چانه زدن با بازیکن سر پول و قرارداد، اسپانسر و… را ندارم. خوشحالم از این که امروز حتی می‌توانم تمرین تیم زیر نور انجام گیرد و خوشحالم از این که کار کردن در شرایط حرفه‌ای را تجربه می‌کنم.

این گفتگو باعث شد تا هواداران استقلال و صفحات منتسب به آنها کنایه های علی منصور را کاملا به خود بگیرند. آنها در متن هایی خطاب به اسطوره تیم شان نوشته اند: تو همه اعتبار خود را ا ز استقلال داری! چطور به خود اجازه می دهی با این مصاحبه ها استقلال بزرگ را تحقیر کنی. بهتر است تا ابد در همان اصفهان بمانی و دیگر دور و بر تیم ما با امکانات غیر حرفه ایش آفتابی نشوی!

کد خبر 363517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.