داوری خیلی ضعیف بود، اما از رای کمیته انضباطی تمکین می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی با نفت مسجد سلیمان داور  به صورت خیلی دقیق بازی را علیه ذوب‌آهن برگرداند و ما شاهد یک داوری خیلی ضعیف بودیم، اما با این حال از رای کمیته انضباطی تمکین خواهیم کرد.

مجید حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایمنا در خصوص شرایط تیم ذوب آهن، اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ روحی بسیار آماده هستند. تمرینات تیم چند روزی بعد از تعطیلی نیم فصل شروع شد و آقای منصوریان برنامه کامل و جامعی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ غذایی در اختیار باشگاه و بازیکنان قرار داد؛ تمام تلاش خود را برای پیاده کردن این برنامه خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط تمرینی تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر افزود: در ابتدا بیشتر بر روی آمادگی جسمانی ورزشکاران کار کردیم و اکنون شرایط بسیار خوبی برای شروع نیم فصل دوم داریم. از روز ۲۱ الی ۲۷ دی‌ماه اردو و دوبازی دوستانه در اهواز پیش رو خواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با جذب بازیکن در فصل نقل‌ و انتقالات خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومیت "رحیم زهیوی" و جدا شدن "ادی هرناندز" از تیم، ذوب آهن در نیم فصل می تواند سه بازیکن جذب کند و سرمربی تیم در نظر دارد دو جایگاه را با یک بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی پر و تک سهمیه دیگر خود را تا لحظه آخر نگه دارد تا بازیکن سوم بر حسب نیاز جذب شود. به احتمال زیاد حضور دو بازیکن خارجی برای شرکت در تست هفته آتی یکی از برنامه‌های باشگاه ذوب آهن خواهد بود.

حاج رسولیها در رابطه با رای صادره کمیته انضباطی برای بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان که روز گذشته اعلام شد، گفت: نمی‌خواهم نظری در مورد رای کمیته انضباطی بدهم، اما هیچ‌ وقت در مورد شرایطی که در بازی پیش آمد و قضاوت داور در آن بازی صحبتی به میان نمی‌آید. داور  به صورت خیلی دقیق بازی را علیه ذوب‌آهن برگرداند و ما شاهد یک داوری خیلی ضعیف بودیم.

وی ادامه داد: داوری ضعیف بازی با نفت نه تنها نظر ما بلکه صحبت تمام کارشناسان داوری بوده است. در آن بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد ضمن اینکه یک بازیکن نفت مسجد سلیمان نیز باید دقیقه ۱۰ از بازی اخراج می‌شد، اما متاسفانه این اتفاقات نیفتاد. تماشاگران با دیدن این صحنه‌ها عکس العمل نشان خواهند داد. اکنون رای کمیته انضباطی صادر شده و ما نیز از این رای تمکین خواهیم کرد.

کد خبر 363450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.