برگزاری مسابقات ملی بانوان کشور با سوت داوران شهرضایی

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: دو تن از بانوان شهرضایی به عنوان داور، مسابقات لیگ باشگاهی ورزش‌های دوگانه بانوان ایران را قضاوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران از کسب هفت مدال در رقابت‌های تکواندو استان توسط ورزشکاران این شهرستان در مسابقات پسران استان خبر داد و اظهار کرد: در این رقابت‌ها، امیررضا انصاری، یوسف آهنکوب و علیرضا جمشیدی مدال طلا و محمدامین آقاخانی مدال نقره و سپهر رستگار، محمدطاها واعظی و امیرمحمد سلیمانی مدال برنز را کسب کردند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های هشت‌گانه دومین المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان شهرضا خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۹ رشته بوچیا، دارت، آمادگی جسمانی، شطرنج، پرس سینه، عبور از مانع با ویلچر، تنیس روی میز، پرتاب پنالتی بسکتبال برگزار و با کسب ۲۵ عنوان برتر از سوی ورزشکاران به پایان رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: دو تن از بانوان شهرضایی به عنوان داور، مسابقات لیگ باشگاهی ورزش‌های دوگانه بانوان ایران را قضاوت کردند.

انصاری یادآور شد: در مسابقات قهرمانی کشور و مرحله پایانی دومین دوره لیگ باشگاهی بانوان ورزش‌های دوگانه ایران "مریم آقاسی" و "اسماء انصاری‌پور" داوران انتخابی هیئت سه‌گانه استان اصفهان از شهرضا در این مسابقات بودند.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان‌یافته شهرضا در قالب ۴۴ باشگاه و ۴۰ هیئت ورزشی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 363118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.