مناطق جنوبی سفیدپوش می‌شود/ کاهش ۵ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی اواخر وقت امروز از آسمان استان عبور می‌کند که بیشترین فعالیت آن برای بخش‌های جنوبی استان است.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی، در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود اما از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از جنوب استان عبور می‌کند.

وی افزود: بر این اساس سامانه بارشی برای مناطق جنوبی استان افزایش ابر، بارش برف و بارش باران همراه خواهد داشت و برای دیگر نقاط استان احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه موج ناپایدار ظهر روز دوشنبه از استان خارج می شود و بر این اساس  روز سه شنبه در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴  درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به  یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خوروبیابانک  با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 363000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.