تنها ۴ درصد از احداث پروژه پردیس هنر باقی مانده است

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه پردیس هنر پارک آبشار خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در مراحل نهایی اجرا قرار دارد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طراحی و اجرای پروژه پردیس هنر پارک آبشار رعایت کامل اصول مهندسی و کیفیت اجرا مورد توجه قرارگرفته است که از جمله آن می توان به طراحی ورودی ها، خوانایی و هویت‌مندی، الگوی کاشت درختان و پوشش گیاهی، فضای پارکینگ، مصالح مورد استفاده برای کف سازی، در نظر داشتن نیازهای گروه‌های خاص اجتماعی مانند زنان، کودکان و معلولان، طراحی فضاهای تفریحی و ورزشی پارک نام برد.

وی افزود: این پروژه در منطقه شش شهرداری اصفهان درخیابان آبشارسوم، جنوب پل تاریخی شهرستان و در محل سابق شهربازی آبشار در دست احداث است و در حال حاضر ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که بیش از ۷۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه در یکسال اخیر انجام گرفته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پروژه می توان به احداث سازه‌های چوبی با نورپردازی‌های ویژه، ساخت آبنماها، ایجاد راهروهای سنگی زیبا، احداث آمفی تئاتر رو باز جهت اجرای نمایش، برگزاری جشن‌ها و مراسمات ویژه اشاره کرد.

مظفر مساحت کل پروژه را در حدود ۸۰ هزار مترمربع اعلام کرد وگفت: این پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در مراحل نهایی اجرا قرار دارد؛ در این محل پارکینگی با مساحت ۱۲ هزار مترمربع در نظر گرفته شده، همچنین ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده‌رو سازی اجرا شده است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و در عین حال انتظارات معلولان، تردد سهل و آسان آنها در پارک‌های سطح شهر است که در راستای بسترسازی‌های لازم در خصوص امکان استفاده معلولان از پارک‌های شهر در اجرای این پارک اقداماتی چون ایجاد رمپ، محوطه سازی، مناسب سازی آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، متناسب با نیازهای معلولان و طبق طرح تأیید شده از معاونت شهرسازی و معماری در حال اجرا است.

کد خبر 362982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.