دشمن منتظر نا امیدی مردم ایران است

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: دشمن و رسانه‌های آن منتظر ثبت نا امیدی مردم ایران است و باید به دشمن نشان داد که انقلاب زنده است و با همان انرژی اولیه به پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی امروز ( چهارشنبه) در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی فرمانداری با تسلیت رحلت آیت الله شاهرودی اظهار کرد: شرایط حساسی در داخل و خارج از کشور وجود دارد، در داخل کشور فشار اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد و مردم نیاز به نشاط اجتماعی، سیاسی و ایجاد انگیزه دارند.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دشمنان درک می‌کنند که انقلاب زنده است و جریان دارد و با این تحریم‌ها ما را متوقف نخواهد کرد.

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه دشمن و رسانه‌های آنها انتظار ثبت نا امیدی مردم ایران را دارند، تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت است و برنامه‌های امید بخش باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب استقلال و آزادی را برای مردم به همراه داشته است، خدمات انقلاب قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست، می‌توان با اتکا به این عملکردها به دشمن نشان داد که انقلاب زنده است و با همان انرژی اولیه به پیش می‌رود. 

 افتتاح نخستین موسسه چند منظوره در خوانسار در دهه فجر

در ادامه محمد جواد عصاری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی این اداره با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که با تشکیل کارگاه بصیرت افزایی و روشنگری نظام در میان مساجد و مردم نمازگزار انجام می‌شود.

وی افزود: به دلیل تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر برنامه‌های جشن کمی کمرنگ است، اما تا آخر سال برنامه‌های زیادی به مناسبت چهلمین سالگرد برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، افتتاح نخستین موسسه چند منظوره خوانسار، افتتاح آموزشگاه موسیقی، برگزاری مسابقات نقاشی، کتابخوانی، فراخوان عکس ۴۰ سالگی انقلاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اداره ارشاد شهرستان از سال ۷۵ تاسیس تا کنون و تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان هنر بخشی از برنامه های بزرگ داشت پیروزی انقلاب اسلامی است.

رونمایی از کتاب شهدای شهرستان در روز حماسه و ایثار

در ادامه میثم زارعی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوانسار  با بیان این‌که یادواره شهدای شهرستان، ۲۵ دی ماه همزمان با روز ایثار و حماسه در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: کتاب شهدای شهرستان که سه سال روی آن کار شده است در این روز رونمایی خواهد ‌شد.

وی گفت: دیدار و تجلیل از ۴۰ چهره شاهد و ایثارگر شاخص شهرستان با محوریت خانواده‌های چند شهید و ایثارگر، رتبه‌های علمی و درصدهای بالای جانبازی هر هفته توسط ادارات انجام می‌شود.

کد خبر 362712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.