باغ بانوان تیران تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد

تیران-شهردار تیران گفت: باغ بانوان تیران تا پایان امسال و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

پیمان شکرزاده در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به نبود مرکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در این شهرستان اظهارکرد: باتوجه به اینکه پروژه باغ بانوان یکی از مطالبات زنان شهرستان بوده ، مدیریت شهری این پروژه را اجرایی کرده و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرای این پروژه تفریحی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که بر اساس پیش بینی‌ها و رفع مشکلات احتمالی پیش روی طرح تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسد.

شهردار تیران و کرون با بیان اینکه این پروژه عمرانی در زمینی به وسعت ۵۰۰ مترمربع احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: این زمین از گذشته برای احداث باغ بانوان پیش بینی شده بود که به دلیل وجود درخت و فضای سبز امکان بهره برداری سریع از آن نسبت به مکان‌های دیگر وجود نداشت.

وی با بیان اینکه محیط ورزشی، آلاچیق و معبری برای پیاده روی در این باغ پیش بینی شده، گفت: با اختصاص این مکان به بانوان فرصت برای ورزش و فعالیت‌های خاص مانند دوچرخه سواری برای آنان فراهم می‌شود که با همکاری دستگاه‌های امنیتی، آرامش و امنیت بانوان برقرار خواهد شد.

شکرزاده با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال بهره برداری از ۱۰ پروژه عمرانی تا پایان امسال است، افزود: تخریب پل ورودی شهر و تبدیل به میدان و زیرگذر، آسفالت معابر، پارک بهارستان، ساماندهی محل‌های عابران پیاده در بلوار شهید بهشتی و سرویس بهداشتی پارک شهروند از جمله این پروژه‌ها است.

کد خبر 362649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.