برنامه بزرگداشت پنجمین سالگرد استاد پرورش در اصفهان و قم اعلام شد

به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال ‌استاد سید علی اکبر پرورش مراسمی با حضور علماء، فضلا و اندیشمندان، شاگردان و همرزمان دفاع مقدس، مسئولان و خدمتگزاران و ارادتمندان آن معلم دلسوز ‌در شهر مقدس قم و اصفهان برگزار می‌شود.

‌به گزارش ایمنا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال ‌استاد سید علی اکبر پرورش مراسمی از سوی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال این استاد در روز پنجشنبه ششم دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه بنی فاطمه (س) اصفهان واقع در خیابان ابن سینا برگزار خواهد شد که در این مراسم  آیت الله شیخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهند کرد.

نجفی قدسی افزود: به همین مناسبت در مراسم دیگری که روز جمعه هفتم دی ماه از ساعت 18 تا 20 در محل دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) واقع در قم، خیابان شهدا(صفاییه) کوچه 21 ، برگزار خواهد شد، علاوه بر رونمایی از آثار جدیدانتشار یافته از استاد پرورش، از بیانات عالمانه حضرت آیت الله مقتدایی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی همراه با مدیحه سرایی استاد حاج علی انسانی بهره مند خواهیم شد.

وی گفت: مرحوم استاد پرورش یکی از استوانه های انقلاب اسلامی بشمار می‌رفت که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و ارزش‌های متعالی دین گذرانید و لهجه صادق و دل با اخلاص و خلق نیک را به ترویج و تحکیم انقلاب و نظام اسلامی گماشت.

وی از مرحوم استاد پرورش به عنوان یاور صدیق انقلاب نام بردند که تلاشهای مبارزاتی در دوران طاغوت را به خدمات ارزنده و مسئولیتهای سنگین خود در قوه مجریه و قوه مقننه و شورای عالی دفاع در دوران جمهوری اسلامی پیوند داد و با همه توان به کشور و ملت خود خدمت کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: مرحوم استاد پرورش در نزد مراجع عظام تقلید و علماء و بزرگان جایگاه بلندی دارد و هریک در توصیف این شخصیت برجسته فرازهای مهمی بیان داشته اند که بسیار قابل تامل است.

بنا بر این گزارش در این مراسم کتاب‌های «جلوه‌هایی از عاشورا، در انتظار ظهور، نگرشی به نظام خانواده در اسلام، فرصتی برای خودسازی و راهیابی به ملکوت قرآن از آثار استاد پرورش و همچنین چاپ جدید کتاب "خاطراتی از استاد پرورش" به قلم مرتضی نجفی قدسی» به همراه آلبوم تصاویری از وی رونمایی خواهد شد.

منبع:تسنیم

کد خبر 362613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.