حضور رییس گمرک در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: فیلم اتفاقات مربوط به نماینده سراوان در جلسه امروز هیات بازبینی شد و  مقرر شد که نتیجه نهایی در جلسه فوق‌العاده فردا اعلام شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، محمدجواد جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح امروز سه شنبه-چهارم دی‌ماه- جلسه‌ای را با رییس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد برای بررسی اتفاقات مربوط به نماینده سراوان برگزار کرد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: در این جلسه مقرر شد این هیات فردا صبح در جلسه‌ای فوق‌العاده‌ به ادامه مذاکرات بپردازند.

وی ادامه داد: به دلیل آن که رییس جمهور امروز بودجه ۹۸ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، لذا جلسه هیات ناتمام مان و ادامه آن به فردا موکول شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه درازهی نماینده سراوان حضور نداشت و وی به دلیل کسالت نتوانست حضور پیدا کند، تصریح کرد: در این جلسه فیلم اتفاقات آن روز مورد بازبینی قرار گرفت و رییس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد نیز توضیحاتی را ارائه کردند.

سخنگوی هیات نظارت درباره بررسی شکایت نمایندگان از نماینده سراوان تاکید کرد: هنوز شکایتی از نمایندگان به دست هیات نظارت نرسیده است، البته تفاوتی هم نخواهد کرد چون هیئت رییسه از ما خواسته که پرونده را بررسی کنیم و اگر نماینده ای هم شاکی نباشد ما می‌توانیم به این موضوع ورود کنیم.
 

کد خبر 362552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.