ورزشگاه فولادشهر هم به سیستمVAR  مجهز شود

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه تیم ما بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری ها در نیم فصل نخست متحمل شده و امکاناتی که باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر در اختیار دارد انتظار نابجایی نیست که ورزشگاه فولادشهر هم به سیستم وار مجهز شود.

مجید حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمرینات تیم ذوب آهن پس از یک تعطیلات پنج روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از روز پنجشنبه -۲۹ آذر ماه- آغاز شد و در ادامه تعطیلات نیم فصل هم یک یا دو اردو در استان اصفهان و یا داخل کشور برای تیم در نظر گرفته ایم.

وی در خصوص شرایط بازیکنان مصدوم تیم خاطر نشان کرد: مصدومیت رضا حبیب زاده و ارسلان مطهری هنوز پابرجاست که تحت نظر پزشک فیزیوتراپ تیم در حال کار کردن هستند و امیدواریم طی روزهای آینده به جمع بازیکنان اضافه شوند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: اولویت منصوریان در نقل و انتقالات حفظ تمامی بازیکنان است و بنا بر همین اساس فعلا صحبتی مبنی بر خروج هیچ بازیکنی از تیم ذوب آهن نشده است. دو بازیکن خارجی برا جذب کردن مد نظر داریم که هنوز هیچ چیز قطعی نشده و مطمئناً با قطعی شدن جذب هر بازیکن به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

حاج رسولی ها در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) تاکید کرد: با توجه به اشتباهات متعدد داوری که به خصوص در این نیم فصل نخست بیشتر از همه تیم ها گریبان گیر تیم ذوب آهن بود مطمناً نقطه قوتی برای داوری فوتبال در ایران است. در حال حاضر که سازمان لیگ تصمصم دارد چهار ورزشگاه را به سیستم وار مجهز کند انتظار باشگاه ذوب آهن این است که ورزشگاه  فولاد شهر هم به این سیستم تجهیز شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ما بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری ها در نیم فصل نخست متحمل شده و امکاناتی که باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر در اختیار دارد انتظار نابه‌جایی نیست که ورزشگاه فولادشهر هم به سیستم کمک داور ویدئویی مجهز شود.

کد خبر 362465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.