برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری با هدف دوستی و سلامت

کارشناس امور ورزش کارکنان اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان گفت: کارمندان شهرداری همواره برای خدمت رسانی به شهر و مردم تلاش می کنند و ما وظیفه داریم با برگزاری رقابت های ورزشی به نحوی فضای جذاب، شاد و در عین حال رقابتی را برای آن ها به‌ وجود بیاوریم.

اصغر قاسم زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری اظهار کرد:  این مسابقات چند سالی است که در سطح بندی معاونت ها، مناطق و سازمان ها از هم جدا شده که تغییر چشم گیری در سطح رقابت ها اتفاق افتاده است.

وی افزود: رشته فوتسال با حضور ۲۲ تیم ازمناطق و معاونت ها و ۱۳ تیم از سازمان های شهرداری از روز ۱۷ آذر ماه در ورزشگاه توانا در حال برگزاری است و تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد. در رشته والیبال هم ۲۱ تیم حاضر هستند که رقابت خود را به صورت دوره ای در سالن پردیس دانشگاه هنر آغاز کرده اند.

کارشناس امور ورزش کارکنان اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: منتخب این دوره از رقابت ها طی فراخوان و دعوت از تمام بازیکنان با انتخاب مربی و نظارت امور ورزش کارکنان به مسابقات کلان شهرهای شهرداری های کشور اعزام می شوند.

قاسم زاده با اشاره به حضور گسترده کارکنان شهرداری در این رقابت ها ادامه داد: هدف مجموعه شهرداری اصفهان ایجاد دوستی و سلامت برای کارکنان شهرداری اصفهان با رقابتی سالم خواهد بود چرا که این قشر همواره برای خدمت رسانی به شهر تلاش می کنند و وظیفه داریم با برگزاری رقابت های ورزشی به نحوی فضای جذاب، شاد و در عین حال رقابتی را برای آن ها بوجود بیاوریم.

قاسم زاده ادامه داد: رشته های آمادگی جسمانی، والیبال آقایان و بانوان، دو میدانی آقایان و پیش کسوتان فوتسال هنوز به مسابقات کلان شهرهای شهرداری های کشور اعزام نشده اند ولی امیدواریم در چند ماه مانده تا آخر سال بتوانیم برای این رشته ها هم تیم های منتخب را اعزام کنیم.

وی تاکید کرد: شنا، دارت، تیر اندازی، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی، بستکبال و کوهنوردی تعدادی از رشته هایی است که امور ورزش کارکنان اداره رفاه شهرداری اصفهان زمینه فعالیت کارکنان و خانواده های آن ها را در این رشته ها فراهم آورده است و طی رایزنی هایی که داشته ایم آموزش تنیس خاکی را نیز در برنامه های خود داریم.

کد خبر 362460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.