اختصاص اعتبار برای پیشگیری از بیماری سالک بررسی می‌شود

کاشان - رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان گفت: اختصاص اعتبارات برای پیشگیری و درمان بیماری سالک از استانداری اصفهان به دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علیرضا مفرح، در هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان اظهار کرد: پس از ارسال نامه فرماندار کاشان به پیوست نامه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای بحث بیماری سالک و مباحث آموزشی و اقدامات لازم در این زمینه، استاندار اصفهان پنج شنبه هفته گذشته با دعوت از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی جلسه‌ای برگزار کرد.

وی با اشاره به حضور معاون بهداشت در ارتباط با بیماری سالک در این جلسه افزود: این نشست نتایج خوبی داشت و مقرر شد در ارتباط با بحث اعتبارات مربوط به لانه کوبی و سم پاشی و تاحدودی اقدامات مداخله درمان، بودجه‌هایی برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختصاص دهند که نتایج آن اعلام خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مقرر شد مکاتبه‌ای با فرمانداری آران و بیدگل انجام شود تا نسبت به برگزاری نشستی مشترک بین شورای سلامت دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در ارتباط با موضوعات فی مابین، در ارتباط با موضوعات مبتلابه بهداشتی این دو شهرستان از جمله بحث کشتارگاه و چاله زباله برگزار شود که در حال پیگیری است.

علی رسول زاده رییس شورای اسلامی شهر نیز دریافت نتایج بررسی این مسائل و اقدامات آن را به صورت مکتوب خواستار شد و تصریح کرد: پیگیری مسائلی از این قبیل که با موضوع سلامتی مردم و موضوعات پیشگیرانه هزینه‌های کلان درمان درگیر بوده بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 361914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.