مگر به ما چه چیزی می‌دهید که از ما همه چیز می‌خواهید؟ 

داور دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم از هجمه‌ای که در روزهای اخیر علیه داوران به راه افتاده گلایه کرد و گفت: داوران برای قضاوت هر دیدار تنها ۷۰۰ هزار تومان دریافتی دارند و نباید این همه فحش بخورند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیدار پایانی نیم فصل اول با قضاوت رضا کرمانشاهی با نتیجه سه بر یک پارس جنوبی را در ورزشگاه آزادی تهران شکست دهد.

کرمانشاهی پس از این مسابقه با حالتی عصبی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از روز گذشته در حال فحاشی به داوران هستند. چرا ما باید این همه فحش بخوریم؟ ما فقط در یک لحظه تصمیم می‌گیریم، اما ۹۰ دقیقه به ما فحاشی می‌شود.

وی افزود: من کاری به پرسپولیس و استقلال ندارم ولی مهاجم ۱۰ موقعیت در محوطه جریمه خراب می‌کند او را نمی‌کوبید اما علیه ما از صبح بیانیه و هزار مطلب صادر می‌شود. مگر درآمد ما چقدر است که این همه هجمه علیه ما وجود دارد؟

کرمانشاهی همچنین در مورد اینکه اصفهانیان رئیس کمیته داوران اعلام کرده با داوران پراشتباه برخورد خواهد شد، تصریح کرد: من اصلا کاری به اظهارات اصفهانیان ندارم، قبول دارم که اشتباهاتی وجود دارد اما مگر به ما چه چیزی می‌دهید که از ما همه چیز می‌خواهید؟

این داور تأکید کرد: یا می‌گویید با فلان تیم بسته‌اند یا می‌گویند پول گرفته‌ایم،‌ از یک تا دو ماه بعد یا قبل از بازی شروع به نوشتن علیه ما می‌کنند. چرا به سرپرستان، مربیان و بازیکنان گیر نمی‌دهند؟ یک اوت این طرف و آن طرف می‌شود، صد مطلب علیه داوران نوشته می شود. یک کلاس در سال برای ما می‌گذارند و برای هر بازی ۷۰۰ هزار تومان دریافتی داریم آن وقت باید این همه فحش بشنویم.

منبع: ایرنا

کد خبر 361386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.