در راند دوم حسابی مجازات می‌شوید!

هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " در راند دوم حسابی مجازات می‌شوید" عنوان اصلی این رسانه است. در بخشی از مطلب مربوط به این تیتر آمده است:

...برتری در دیدار معوقه هفته یازدهم برابر ذوب آهن باعث شد تا راند دوم مبارزه قهرمان لیگ با اصفهانی ها در نقش جهان به ال کلاسیکوی شکست ناپذیران لقب بگیرد و سپاهان به دنبال مجازات سرخپوشان در اصفهان باشد.
 برتری پرسپولیس برابر ذوب آهن نه تنها باعث شد تا مدافع عنوان قهرمانی به فاصله دو امتیازی با صدرنشینان لیگ برسد بلکه حساسیت های حاکم بر تقابل سرنوشت ساز هفته آینده سرخپوشان پایتخت با رقیب دیرینه اصفهانی یعنی سپاهان صدرنشین در جدال ملقب به ال کلاسیکوی ایران را بیشتر از قبل کرد چون پیروزی در این بازی گامی بلند برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل محسوب می شود.
پرسپولیس در شرایطی راند دوم از مبارزات خود با تیم اصفهانی را یکشنبه آینده در ورزشگاه زیبای نقش جهان مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد که این مصاف را می توان جنگ شکست ناپذیران این فصل از رقابت ها نیز لقب داد چون دو تیم طی ۱۳ باری که مقابل رقبا به میدان رفتند هنوز شکستی در کارنامه نداشتند تا خط تیره دو تیم در جدول رده بندی پا برجا باقی بماند.
امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ در تمام این سال ها به عنوان دو رقیب دیرینه در کورس قهرمانی رقابت نفسگیری با هم داشتند اما این بار رویارویی آنها در شرایط بسیار ویژه تری برگزار خواهد شد. سپاهانی ها می‌خواهند در راند دوم، خوشحالی پرسپولیس بابت پیروزی بر ذوب آهن را به پایان برسانند و با یک پیروزی شیرین هم سرخ ها را مجازات کنند و هم اینکه حسابی هوادارانشان را شادمان سازند و البته همچنان با خیال راحت در صدر باشند...

بیایید سرچ کنیم و آقای برانکو و ذوب آهن از کودک پرسپولیسی ها شکایت کند دیگر تیترهای صفحه نخست هفتاد و هشتمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 360595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.