مجموعه مدیریتی گلپایگان جوان می‌شود

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: اگر در جمهوری اسلامی شکاف نسلی به وجود آید به کشور آسیب می‌رسد، به همین دلیل با دستگاه‌هایی که با سیاست‌های دولت همسویی ندارند برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز(چهارشنبه) در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر که به مناسبت ۱۴ آذرماه روز جهانی داوطلب برگزار شد، اظهار کرد: تشکیلاتی مانند جمعیت هلال احمر و بسیج که به صورت داوطلبانه به مردم خدمات ارایه می‌کنند، جهش فعالیت آنان چند برابر ادارات است زیرا دستگاه‌های دیگر برای رفع تکلیف کار انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر بازنشسته‌ای در مجموعه اداری شهرستان است باید طبق قانون مسئولیت را تحویل دهد، گفت: مدیران جوان جایگزین مدیران بازنشسته می‌شوند.

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: اگر در جمهوری اسلامی شکاف نسلی به وجود آید به کشور آسیب می‌رسد به همین دلیل نیروهای جوان برای مدیریت اداری شهرستان انتخاب می‌شوند.

داوطلبان نیازهای دیگران را درک می‌کنند

در ادامه این آیین حجت الاسلام رضوانی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: ملاک شخصیت انسان‌ این است که در خود فرو رفته نباشند و نیازهای دیگران را درک کند.

وی گفت: داوطلبان کسانی هستند که به معنای واقعی کلمه نیازهای دیگران را درک می‌کنند و در رفع نیازها و مشکلات آنان می‌شتابند.

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به یک قرن رسید

حمیدرضا کریمیان، رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان نیز در این مراسم با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی داوطلب "داوطلبان جامعه تاب آور"  نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: تنها نهاد داوطلب محور جمعیت هلال احمر است.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک قرن از تشکیل هلال احمر می‌گذرد، افزود: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی که بدون بودجه دولتی فعالیت می‌کند.

رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: داوطلبانه خدمت کردن یعنی بدون هیچ چشم داشتی و منتی برای دریافت امکانات و دستمزد فعالیت کردن چراکه داوطلبان خوشی‌های زندگی‌ خود را برای اینکه محرومان و نیازمندان در جامعه خوشحال باشند، فدا می‌کند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در جامعه به صورت گمنام و بدون هیچ چشم داشتی برای نجات جان انسان‌ها در هر نقطه جغرافیایی فارغ از جناح بندی‌های سیاسی به میدان عمل می‌روند فراتر از یک انسان هستند.

کریمیان ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به افراد جامعه امدادگری می‌کنند،  چراکه از لحاظ فکری فراتر از سایر افراد هستند زیرا کمتر کسی در جامعه کنونی بدون چشم داشتی برای گرفتن امتیاز سلامتی و جان خود را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازد.

کد خبر 360530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.