برانکو: ما مربیان داوران بهتری هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتار داوران نسبت به قهرمان ایران و نائب قهرمان ایران توهین آمیز است و نمی‌توانیم یک داوری عادی را داشته باشیم. اگه نمی‌خواهند ما را قهرمان کنند یک نامه بنویسند و بگویند که بازی ها را با آرامش دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ابتدا کنفرانس خبری بعد از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس با گله از داوری‌ها گفت: باشگاه پرسپولیس از داوری‌ها عاجز شده است، در بازی‌های خانگی و خارج‌ از خانه داوری‌ها به گونه‌ای است که می‌خواهند پرسپولیس پیروز نشود و به نوعی می‌خواهند سر ما را ببرند. مراتبط اعتراض رسمی خود را به کمیته داوران و فدراسیون اعلام خواهیم کرد.

پس از صحبت‌های خمارلو، برانکو اظهار کرد: این برد را به بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. بعد از فینال لیگ قهرمانان از چهار بازی سه مسابقه را بردیم و یکی را مساوی شدیم که از نظر انگیزشی کار بسیار سختی بود ولی بازیکنان با این کار شخصیت و نگرش یک تیم قهرمان را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: رفتار داوران نسبت به قهرمان ایران و نائب قهرمان ایران توهین آمیز است و نمی‌توانیم یک داوری عادی را داشته باشیم. اگه نمی‌خواهند ما را قهرمان کنند یک نامه بنویسند و بگویند که بازی ها را با آرامش دنبال کنیم.

وی افزود: صحبت کردن در این مور راحت است، در جلسه قبل از بازی بیش از نیمی از وقت جلسه فنی را درباره داوری صحبت کردیم ولی در تمام بازی‌ها مقابل ذوب‌آهن داوری بدی وجود داشته است. دو خطا در دقیقه آخر برای ما گرفته نشد و اوت و کرنر برای ذوب‌آهن به دشت آمد. فکر می‌کنند از داوری سر در نمی‌آوریم، ما مربیان داوران بهتری هستیم چون در زمین هستیم. فکر می‌کنند ما متوجه نمی‌شویم؟ من می‌توانم عمدا در تمرین بد داوری کنم؟ چرا ما را احمق فرض می‌کنند؟

برانکو با بیان این نکته این روند داوری چهار سال است ادامه دارد، تاکید کرد: از چهار سال پیش که به پرسپولیس آمدم داوری همینطور بوده و ادامه دار است. باشگاهی که بر اساس آمار بیشترین لطمه را از داوری خورده بود پرسپولیس بوده، دوبار قهرمان کشور شده‌ایم دوبار سوپرجام بردیم، اما تماماً تلاش می‌کنند که مبادا امسال هم قهرمان شویم اما ما قهرمان خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر روز با بی‌عدالتی مواجه می‌شوم و نمی‌توان هر روز دست بگذارم روی شونه بازیکنانم و بگویم ببخشید بلکه باید از آن‌ها حمایت کنم. اگر رییس شما هر روز اذیت و تحقیرتان کند تحمل خواهید کرد؟

وی خود را بهترین داور دانست و گفت: فوق لیسانس تربیت بدنی با گرایش فوتبال دارم، ۱۳ سال بازیکن فوتبال بوده‌ام و ۳۰ سال است مربیگری می‌کنم و هرروز در زمین هستم؛ چطوری آن‌ها می‌توانند بهتر از من داوری کنند. چطوری داور وسط تصمیم کمک را رد می‌کند و اوت را به نفع تیم دیگری اعلام می‌کند.

برانکو در واکنش به رضایت منصوریان از داور اظهار کرد: برای آن‌ها داوری عالی بود، من حاضرم امضا بدهم و بگویم راضی هستم که در همه مسابقات داوران مثل قضاوت امروز برای ذوب‌آهن برای ما سوت بزنند. همانطوری که برای سپاهان هم داوری‌ها خوب است. البته داور خودش را گول زد چون کامیابی‌نیا بازی قبلی محروم بود و با کارت زرد امروز محروم نمی‌شود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فنی بازی خاطرنشان کرد: در همان نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم و اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم شرایط بازی به کلی تغییر می‌کرد. شش یا هفت موقعیت گل ایجاد کردیم اما ذوب‌آهن یک موقعیت هم نتوانست ایجاد کند، این بازی بیستمین بازی ما بود و در تمام این بازی‌ها حتی بازی کاشیما هم از حریفان بهتر بودیم.

کد خبر 360465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    2 0
    خدا وکیلی باورم نمیشه بخاطر اوت داره اعتراض میکنه؟؟؟؟ آخه کامیابی نیا باید اخراج میشد زرد گرفت از اون طرف اخراج فخرالدینی هم خیلی مشکوک بود !!!! من حس میکنم خودشون فهمیدن این هفته ها زیادی داوری به نفعشونه دارند جو سازی میکنند عدم اخراج و جریمه شجاع، گل تراکتور، پنالتی ماشین و اینم اخراج فخرالدینی من حس میکنم دست پیش رو گرفتن ! نمی دونم شاید من دارم اشتباه میکنم خواهش میکنم حتی شده یه پرسپولیسی بیاد جواب منو بده که چجوری میشه الان دارند با داوری سر پرسپولیس رو میبرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟