منصوریان: در این جایگاه نخواهیم ماند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر خوش شانس بودیم همانطور که کاشته خوردیم می‌توانستیم در ضربات آزاد به گل برسیم، جایگاه ذوب اینجا نیست و با توجه به روندی که خواهیم داشت در این جایگاه باقی نخواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با پرسپولیس با اشاره به راه زمین تا سالن کنفرانس خبری که از میان هواداران می‌گذرد اظهار کرد: فضا فرهنگی فضا جالبی نیست و ما باید به عنوان تیم مهمان از این پله‌ها و میان هواداران تیم میزبان رد شویم که در این راه هزار اتفاق می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی را باهوش شروع کردیم، می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربه آزاد می‌تواند به گل برسد و روی یک اشتباه تیمی گل خوردیم. همچنین می‌دانستیم حریف بعد از دقیقه ۷۵ کم می آورد، زیرا فشردگی بازی‌های پرسپولیس زیاد است و خستگی جام باشگاه های آسیا هنوز از تن آن ها خارج نشده است.

وی در مجموع عملکرد ذوب‌آهن را خوب ارزیابی کرد و افزود: میل به خواستن و تغییر نتیجه در تیم بود، اگر خوش شانس بودیم همانطور که کاشته خوردیم می‌توانستیم در ضربات آزاد به گل برسیم و در مجموع اینکه بچه‌ها زحمت کشیدن و اتحاد به تیم برگشت خوشحالم هستم.

منصوریان ادامه داد: پس از بازی نفت مسجدسلیمان و در ۵۰ روز تعطیلی لیگ اساسا شاکله فیزیکی و مهره‌ای تیم را عوض می‌کنیم. جایگاه ذوب آهن اینجا نیست و با توجه به روندی که خواهیم داشت در این جایگاه باقی خواهیم ماند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بازیکنان جوانان تیم خاطرنشان کرد: جوان‌های بسیار خوبی داریم، دستمان به لحاظ تاکنیکی و نفری باز است و مهم‌تر از آن امکاناتی که در چند سال گذشته به دنبال آن بودم را سپاهان ایران و ذوب‌آهن ایران دارند. قطعا باید تیم را ترمیم کنیم و با کمک جوانان و بازیکنان باتجربه‌ای که در تیم هستند در جدول جابجا خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت شما چیست؟ گفت: در بازی بعدی برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت، در لیگ تن تیم نباید به اتفاقات بد عادت کند و این عادت برای تیم ما خطرناک خواهد بود. هدف گذاری ما پلکانی است و باید جدول را ببینیم و برای نیم فصل دوم در لیگ تعریف جام حذفی داشته باشیم هربازی در لیگبرای ما مانند پلی‌آف است. 

منصوریان افزود: چند سال پیش هم ذوب‌آهن با هدایت یحیی گل محمدی چنین شرایطی را تجربه کرد اما در نیم فصل دوم اوج گرفت و اگر در هفته آخر تیم من که نفت بود یک غفلت می‌کردیم سهمیه را ذوب‌آهن از ما گرفته بود. در کل هدف‌گذاری منطقی است، اصلا رویاپردازی نداریم و بازی به بازی سعی می‌کنیم سه امتیاز ها را جمع کنیم ضمن اینکه در سه هفته آخر تکلیف لیگ مشخص می‌شود. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور بازیکن بزرگتر در تیم را لازم دانست و تاکید کرد: بازیکنان تیم مظلوم هستند و جسارت و زیاده خواهی لازم را ندارند، قطعا در یکی دو پست ترمیم خوب نیاز داریم و شکل شمایل لازم را به تیم خواهیم داد.

وی کار با آذری را از آرزوهای خود بیان کرد و گفت: سرمربی‌ها در تیم آذری راحت به کار ادامه می‌دهند، در ۱۴ سال گذشته تمام حواشی را خود او پوشش می‌دهد و مربی با خیال راحت کار می کند. از مجموعه ذوب‌آهن که به من اجازه کار دادند و اطمینان کردند بسیار ممنون هستم.

منصوریان با رضایت از قضاوت داور ادامه داد: داور فوق‌العاده خوب سوت زد، داوری ایران پوست اندازی داشته و شرایط بسیار تغییر پیدا کرده که یکی از دلایل آن اعتماد به نفسی است که فغانی به داوری داده است. داور با توجه به فشاری که جمعیت و نیمکت پرسپولیس روی داور گذاشته بودند عالی سوت زد، اعتراض‌ها طبیعی است و مربیان برای پیش بردن جریان بازی به سود تیم خود این اعتراضات را انجام می‌دهند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط ادی هزناندز نیز تصریح کرد: ادی شرایط شرایط خوبی دارد ولی می‌خواهم شرایط تمام بازیکنان را در زمین بازی ببینم، او بازیکن خوبی است که ابتدا فصل را خوب شروع کرد اما در چند هفته اخیر دچار افت شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن گفت: چیزی نشنیده‌ام و خبری هم در این رابطه ندارم، در این حوزه من کل مسیر را به مدیرعامل سپردم چون او جزء معدود مدیرهای ورزشی کشور است.

کد خبر 360464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.