ذوب آهن روی نوار ناکامی/ بردهای اقتصادی پرسپولیس ادامه دارد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه دیداری معوقه بین پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیداری تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: ۲۲ هزار نفر

اخطار: امید عالیشاه (دقیقه ۴۴)، علی علیپور (دقیقه ۴۵) و کمال کامیابی نیا (دقیقه ۶۴) از پرسپولیس؛ حمید بوحمدان (دقیقه ۳۷)، هادی محمدی (دقیقه ۵۵) و میلاد فخرالدینی (دقیقه ۵۶) از ذوب آهن

اخراج: میلاد فخرالدینی (دقیقه ۸۷- کارت زرد دوم)

گل: شجاع خلیل زاده (دقیقه ۱۵) برای پرسپولیس

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (۸۵- سعید حسین‌پور)، علی علیپور (۷۸- محمد امین اسدی)، گادوین منشا و بشار رسن (۹۰+۳- احسان حسینی)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، ابوذر صفرزاده (۸۸- علی خدادادی)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا (۸۴- محمدرضا عباسی) و رضا حبیب زاده (۷۵- زبیر نیکنفس)

سرمربی: علیرضا منصوریان

کادر داور: سیدمهدی سیدعلی، حسن ظهیری، آرمان اسعدی و وحید کاظمی

شرح بازی:

ذوب آهن که در ۸ دیدار اخیر خود به پیروزی نرسیده بود در حالی در یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل خود در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس به میدان می‌رفت که آمار خوب خود تیم و البته سرمربی برابر حریف در رویارویی‌های گذشته برابر پرسپولیس تنها نقطه امیدواری سبزها برای امتیاز گرفتن از رقیب روی فرمشان بود.

بازی مطابق انتظار با فشار پرسپولیس روی دروازه ذوب آهن آغاز شد و تماشاگران پرسپولیس تنها ۱۵ دقیقه منتظر ماندند تا تیم‌شان دروازه مهمان را باز کند و پیش بیفتد. زننده گل کسی نبود جز شجاع خلیل زاده که مانند بازی قبلی روی ارسال امید عالیشاه موفق به گلزنی شد. میزبان که روی کارهای ایستگاهی و ضربه سر برای گلزنی حساب باز کرده بود در دقیقه ۲۲ هم می‌توانست با ضربه سر علیپور به گل دوم برسد اما سیو تماشایی مظاهری مانع دو برابر شدن اختلاف شد.

ذوب آهن در نیمه دوم برای جبران گل تساوی به زمین آمد و در دقایقی هم بر بازی مسلط شد اما سازمان دفاعی پرسپولیس خیلی مستحکم‌تر از آن بود که شاگردان علیرضا منصوریان بتوانند خطری روی دروازه بیرانوند ایجاد کنند تا در نهایت پرسپولیس با همان تک گل نیمه نخست به دومین برد متوالی اقتصادی خود برسد و با ۲۷ امتیاز به رده سوم جدول صعود کند.

شرح گل‌:

۱-۰ (۱۵- پرسپولیس)- ارسال کرنر عالیشاه به تیر دوم با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد تا دروازه ذوب آهن باز شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۲- توپ ارسالی ربیع خواه از سمت چپ را علیپور با ضربه سر به سمت دروازه ذوب آهن زد که رشید مظاهری با واکنش زیبا توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه ۵۸- ضربه ایستگاهی امید عالیشاه از سمت چپ محوطه جریمه ذوب آهن را رشید مظاهری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۷- در یک ضد حمله موقعیت در حالت تک به تک نصیب علیپور شد اما مظاهری با خروج به موقع توپ را دور کرد.

اتفاق ویژه:

اولین شکست علیرضا منصوریان برابر برانکو ایوانکوویچ در پنجمین رویارویی این دو مربی اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیداری بودند که ۳ امتیاز آن باعث شد پرسپولیس به رده سوم صعود کند.

کد خبر 360459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.