تابش: مشکل تردد خبرنگاران به نقش جهان رفع می شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مشکل عبور از گیت وی آی پی ورزشگاه و اتلاف وقت خبرنگاران و عکاسان ورزشی و تصویر برداران با صحبت و رایزنی با مسئول روابط عمومی باشگاه قابل رفع است، ضمن اینکه در رابطه با مشکل اینترنت ورزشگاه نیز با مسئول آی تی صحبت می‌کنم تا اقدام لازم انجام شود.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی مقابل پدیده و صدرنشینی در لیگ برتر،  اظهار کرد: تمرینات تیم به طور مرتب و مثل قبل انجام خواهد شد و امیدواریم بچه ها صدر نشینی را حداقل در نیم فصل حفظ کنند؛ ضمن اینکه بازی آینده ما در مقابل پرسپولیس تهران است و مطمناً بازی آسانی نخواهد بود ولی با توجه به امتیاز میزبانی سپاهان انتظار کسب هر سه امتیاز بازی را داریم.  همچنین برای بازی آخر نیم فصل در اهواز مهمان استقلال خوزستان هستیم و با توجه به تعطیلات طولانی مدت نیم فصل اقداماتی را در زمینه تقویت تیم انجام خواهیم داد.

وی افزود: مقاوم سازی طبقه دوم ادامه دارد و فقط چند قاچ در قسمت شرقی باقی مانده، ضمن اینکه پیشرفت ۹۰ درصدی را شاهد هستیم و معتقدم با بهره گیری از تدابیری خاص، ضمن محصور کردن قسمت باقی مانده به وسیله نرده و داربست، محدودیتی برای بهره برداری از سایر قسمت های طبقه دوم نخواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی مقابل پرسپولیس از پارکینگ با ظرفیت ۲۵۰۰ اتومبیل استفاده خواهد شد یا خیر؟  تاکید کرد: چقدر بایستی در این رابطه توضیح بدهم که ورزشگاه نقش جهان هنوز تحویل ما نیست، یعنی در رابطه با مسائل عمرانی ورزشگاه واقعا اختیاری نداریم ولی هر کاری که از دستمان بر می آید و در توانمان است را انجام دادیم. قبل از بازی با پدیده، خود باشگاه با صرف هزینه های گزاف، مبلغی در حدود ۵۰ میلیون تومان که کسی هم قبول ندارد هزینه کردیم ولی متاسفانه چون ورزشگاه نه تحویل من است و نه فولاد مبارکه مجاز بر صرف هزینه های عمرانی در ورزشگاه نیستیم.

تابش ادامه داد: هفته گذشته جاده ای در پشت اتوبوسرانی را با استفاده از ماشین آلات ساختمانی ایجاد کردیم ضمن اینکه پارکینگ شرقی ورزشگاه را هم که ظرفیتی در حدود  ۲۵۰۰ اتومبیل دارد، راه اندازی کردیم. کاری را که در توان داشتیم انجام دادیم و مسائل باقی مانده به شرکت توسعه و تجهیز که مسئولیت تکمیل ورزشگاه را بر عهده دارد؛ مربوط می شود.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر این موضوع است و امیدواریم که زودتر این معضلات بر طرف شود، البته مشکلات دیگری هم گریبان گیر نقش جهان است که مربوط به مسائل کلانِ شهری است. خیابان روبروی ورشگاه نقش جهان با این حجم تردد و اینکه مسیر ورودی اصلی ورزشگاه است و محل عبور وسائط نقلیه سنگین شده حتما زیر گذر و یا رو گذر می خواهد. شهردار محترم اصفهان با توجه به اینکه در بازی قبل مقابل سایپا در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد این مسائل بوده اند حتما به این مشکل رسیدگی خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: حالا زمان آن رسیده که برای این معضلات همه بسیج شوند ولی متاسفانه این اقدامات در حیطه اختیارات و وظایف بنده و باشگاه نیست. ما پیگیری های لازم را انجام می دهیم و تا جایی که در توان داشته باشیم دریغ نمی کنیم.

تابش در پاسخ به این سوال که چرا هنوز مشکلات خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه برطرف نشده و از گیت ورودی هواداران تردد می کنند؟ تصریح کرد: مشکل عبور از گیت وی آی پی ورزشگاه و اتلاف وقت خبرنگاران و عکاسان ورزشی و تصویر برداران با صحبت و رایزنی با مسئول روابط عمومی باشگاه قابل رفع است، ضمن اینکه در رابطه با مشکل اینترنت نیز با مسئول آی تی ورزشگاه صحبت می‌کنم تا اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 360110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.