تصادف زنجیره‌ای محور شهرضا ۶ مصدوم داشت

رییس امرکز ورژانس استان اصفهان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور شهرضا به اصفهان و مجروح شدن شش سرنشین خودروهای این تصادف رانندگی خبر داد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تصادف رانندگی زنجیره‌ای صبح امروز در محور شهرضا اظهار کرد: این حادثه رانندگی صبح امروز ساعت ۶:۲۷ در اثر تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو در محور شهرضا - اصفهان قبل از ورودی بهارستان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه سه کد نیروهای امدادی اورژانس به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند، افزود: خوشبختانه این تصادف رانندگی فوتی نداشت و نیروهای امدادی پیش بیمارستانی شش نفر مصدومان این حادثه رانندگی را که پنج مرد و  یک زن بودند را در صحنه تصادف تحت درمان سرپایی قرار داده و سه مصدوم برای تکمیل درمان به بیمارستان الزهراء(س) و دو مصدوم دیگر به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.

وقوع دو حادثه مسمومیت با گاز  co

راستین از وقوع دو حادثه مسمومیت  با گاز  co در اصفهان نیز خبر داد و افزود: صبح امروز ساعت ۵:۱۱ مسمومیت مرد ۵۸ ساله در اصفهان در اثر نشت  گاز  co  از بخاری گازی به اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد و مصدوم این حادثه به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شد.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان تاکید کرد: همچنین صبح امروز ساعت ۷:۱۲  مسمومیت خانم ۳۵ ساله ای در خیابان وحید بر اثر نشت گاز منواکسید کربن اتفاق افتاد که مصدوم این حادثه به دلیل عدم رضایت به بیمارستان منتقل نشد و در محل حادثه گاز گرفتکی به وسیله نیروهای پیش بیمارستان اورژانس تحت درمان قرار گرفت.

کد خبر 360069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.