برپایی همزمان دو نمایشگاه فرش ماشینی و تزئینات منزل در اصفهان

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل از فردا ششم آذرماه در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه که به صورت همزمان و طی چهار روز در محل برپایی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود، محلی برای بازدید عمومی از آخرین طرح ها و محصولات مرتبط با فرش ماشینی و همچنین لوستر، چراغ های زینتی و تزئینات و دکوراسیون منزل خواهد بود.

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی اصفهان با حضور ۱۵ شرکت مطرح و معتبر فعال در این حوزه و در یک هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و مشارکت کنندگان انواع فرش ماشینی، انواع موکت، انواع کفپوش و پارکت، انواع پرده و کاغذ دیواری، دیوارپوش، کناف و دکوراسیون داخلی ساختمان و صنایع و تجهیزات وابسته فرش ماشینی را به نمایش می گذارند.

فرش ستاره کویر یزد، فرش آرمانی قیطران، فرش الماس سلیمان، نگین مشهد هلال، فرش فرش اعظم و فرش زمرد کاشان از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه به شمار می روند.

همچنین دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل نیز ۴۶ شرکت از استان های اصفهان و تبریز را در دوهزار و ۱۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی گرد هم جمع آورده است.

در این نمایشگاه محصولاتی همچون لوستر، آباژور و چراغ های تزئینی، چراغ های روشنایی، تزئینات منزل، آیینه و شمعدان، انواع تابلوهای دیواری و کنار سالنی، انواع ساعت های دیواری و تزئینات داخلی منزل در معرض دید عمومی قرار می گیرد.

از جمله ویژگی های دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل نسبت به دوره قبل از آن می توان به برگزاری نمایشگاه در دو سالن، متراژ بیشتر و همچنین حضور پیشکسوتان فعال در صنعت لوستر اشاره کرد.

این دو نمایشگاه که از پرمخاطب ترین نمایشگاه های اصفهان به شمار می رود، طی روزهای ششم تا نهم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به بازدید از آنها بپردازند.

کد خبر 359640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.