اهدا نشان امیرقلی امینی در نکوداشت روز اصفهان

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: سرمایه های نمادین از جمله ظرفیت‌هایی است که به ترویج و توسعه سرمایه‌های اجتماعی شهر کمک می‌کند  و مرحوم امیرقلی امینی یکی از این سرمایه‌های نمادین استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم نکوداشت روز اصفهان با محوریت داستان امروز شنبه _سوم آذرماه_ در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار و نشان امیرقلی امینی به برگزیدگان حوزه روزنامه نگاری، کارآفرینی اجتماعی و فرهنگ عامه اهدا شد.

جایزه امیرقلی امینی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همه ساله در روز نکوداشت اصفهان بر اساس آیین نامه اهدای "نشان امیرقلی امینی "  به سه نفر از برگزیدگان در حوزه های روزنامه نگاری، کارآفرینی اجتماعی و فرهنگ عامه اصفهان اهدا می‌شود، رضا روحانی معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در مراسم نکوداشت روز اصفهان با محوریت داستان اظهار کرد: سرمایه های نمادین از جمله ظرفیت هایی است که به ترویج و توسعه سرمایه های اجتماعی شهر کمک می‌کند  ومرحوم امیرقلی امینی یکی از سرمایه های نمادین استان اصفهان است.

وی ادامه داد: با توجه به مجموعه فعالیت های مرحوم امینی در سه حوزه روزنامه نگاری فرهنگ عامه و کار آفرینی، این نشان طراحی شد تا هر ساله به سه تن از فعالان این حوزه‌ها تقدیم شود.

روحانی افزود: بر همین اساس کارگروهی از چهره های صاحب نامی همچون منیژه امینی دختر مرحوم امینی دکتر کیوان استاد تاریخ دانشگاه اصفهان دکتر قانیان روزنامه نگار و روابط عمومی شهرداری اصفهان و نیز دکتر عیدی، دانشگاه اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی، اتاق بازرگانی و اعضای شورای شهر، دکتر روشن و دکتر خسروی و دکتر زند آور تشکیل شد تا افرادی که شایسته هستند انتخاب ‌شوند و پس از این انتخاب نشان امیرقلی امینی با روکش طلا، لوح تقدیر و یک قطعه سکه تمام بهار آزادی از طرف شهرداری اصفهان و بنیاد امیرقلی امینی به افراد برگزیده اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اضافه کرد: امیدوارم الگو سازی از سرمایه های نمادین بتواند به شناساندن الگوهای جامعه کمک کند. این برنامه با مشارکت سازمان های مردم نهاد برگزار شده است و این نشان دهنده این است که شهرداری اصفهان نگاه ویژه ای به توانایی بخش خصوصی دارد.

در این مراسم فریده روشن ، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان ، محمد عیدی ، رضا روحانی  و جمعی از اساتید و فعالان حوزه داستان نویسی روزنامه نگاری و کارآفرینی شهر اصفهان از  فضل الله صلواتی در حوزه روزنامه نگاری، احمد مدنی در حوزه فرهنگ عامه اصفهان، صبری نقاشیان در حوزه کارآفرینی اجتماعی تقدیر کردند.

کد خبر 359583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.