اصفهان، نگین معماری ایران و اسلام است

یوری گرادونوف رییس کمیسیون دائم احداث ساختار حکومتی، خودگردانی محلی و تشکیلات اداری مجلس سنت پترزبورگ با ابراز خشنودی از حضور در مراسم نکوداشت روز اصفهان، توسعه روابط میان دو شهر اصفهان و سنت پترزبورگ را پر اهمیت دانست.

به گزارش ایمنا، یوری گرادونوف در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: "این روز، روز بسیار زیبایی بود. همه مردم خوشحال بودند، برنامه‌ها جالب و مراسمات خاص بودند و مهمتر از همه در تمام طول مراسم خود شخص شهردار اصفهان، جناب آقای نوروزی، رئیس شورای شهرداری اصفهان، جناب آقای معین و تمامی اعضای شورای شهر حضور داشتند که این امر سبب خوشنودی بسیار بود. گرادونوف در ادامه با ابراز خشنودی از حضور در این مراسم اظهار داشت: "جشن تولد، همیشه جشن است؛ جشنی بزرگ و عالی که باعث شادی فراوان می‌شود؛ امروز نیز جشن تولد اصفهان بود و ما برای نکوداشت آن اینجا بودیم و از این امر نیز بسیار خوشحال هستیم."

وی همچنین با اشاره به برگزاری عالی برنامه‌های تدارک دیده شده در میدان نقش جهان، اظهار کرد علاوه بر اهمیت و ارزش حضور کادر شهرداری که سبب خوشنودی بود، از حضور در این مراسم پرشکوه و خاطره انگیز هم بسیار خوشحال و لذت برده است.

یوری گرادونوف در مورد شهر اصفهان گفت: "درباره ایران و خصوصا شهر اصفهان نکات و تعاریف جالب و خوبی از قبل شنیده بودم که امروز تمامی آن‌ها را به چشم دیده و به شخصه به زیبایی‌های اصفهان پی بردم. وی همچنین اظهار داشت که "اصفهان، واقعا نگین معماری ایران و اسلام است، بسیار زیباست و از تماشای آن لذت بردم. همچنین از مردم مهمان‌نواز و دست و دلباز اصفهانی بسیار خوشم آمد و دوست دارم که با این شهر و مردمش در ارتباط باشیم."

گرادونوف در رابطه با افزایش روابط گردشگری میان اصفهان و سنت پترزبورگ اعلام کرد: "سنت پترزبورگ از داشتن چنین روابطی بسیار خوشحال می‌شود و کاملا آماده آغاز این همکاری است. در حال حاضر ما در راستای افزایش همکاری‌های میان این دو شهر، هیأتی از اصفهان به شهر خود دعوت کرده‌ایم و در انتظار ورود آن‌ها به شهر هستیم. به محض ورود آنان به سنت پترزبورگ و امضای قراردادهای لازم، روابط گردشگری میان این دو شهر آغاز خواهند شد."

کد خبر 359435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.