توطئه علیه ساکت

شصت و نهمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " حالا نوبت ماشینه" عنوان اصلی این رسانه است که در گزارشی به پیش بازی دیدار تیم های سپاهان و ماشین سازی پرداخته است و اظهار امیدواری کرده، زردها بتوانند پیروزی هایشان را تداوم ببخشند.

" تماشای خانوادگی سپاهان و ماشین سازی در فرهنگسرای اسوه" دیگر عنوان مهم این روزنامه است. در خبر مربوط به این تیتر آمده است:

هفدهمین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم های  سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز برگزار می شود.

 دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان در جمعه دوم آذرماه برگزار می شود.

ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در ادامه پخش و کارشناسی مسابقات مختلف فوتبال، از حدود ۴۵ دقیقه پیش از آغاز  این دیدار در فرهنگسرای اسوه (خیابان صمدیه لباف) پذیرای فوتبال دوستان اصفهانی خواهد بود. 
این ویژه برنامه با آیتم های جذاب دیگر از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه آغاز و ورود برای عموم و خانواده ها آزاد و رایگان است. ویژه برنامه های "فوتبال به وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار می شود.

اول آذرماه روز اصفهان خجسته باد، توطئه علیه مدیرعامل اسبق سپاهان، رجب زاده شاید در آکادمی و چهار مبارزه حساس ذوب آهن دیگر تیترهای صفحه اول شصت و نهمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 359331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.