معافیت پرداخت خسارت حفاری فاضلاب در محمودآباد

با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، شهرداری می‌تواند تا سقف ۵۰ درصد از هزینه‌ خسارت حفاری انشعابات فاضلاب محله محمودآباد را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه پیشنهاد اهدای ۵۰ درصد از هزینه‌ خسارت حفاری انشعابات فاضلاب متقاضیان اهالی محله محمودآباد واقع در منطقه ۱۲ با اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوق و گردشگری در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی شد.

امیراحمد زندآور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص این لایحه گفت: تصویب این لایحه باید به‌گونه‌ای باشد که میان هیچ‌ یک از مناطق محروم شهری تفاوتی در بهره‌مندی از تسهیلات شهرداری به‌وجود نیاید بنابراین به‌ جای آنکه به‌طور کل مردم را از پرداخت هزینه خسارات معاف کنیم، بهتر است که برای آن تخفیف قائل شویم.

ایرج مظفر، معاون عمران شهرداری اصفهان نیز درباره جزئیات این لایحه اظهار کرد: چون شرکت آب و فاضلاب تخصصی در ترمیم آسفالت ندارد و نظارتی نیز از سوی شهرداری بر روند اجرای کار توسط آن‌ها انجام نمی‌شود، شهرداری ناچار است پس از مدتی و با هزینه چند برابری، نسبت به ترمیم آسفالت‌ها اقدام نماید.

وی افزود: در شهرداری ردیف بودجه‌ای برای این طرح نداریم و اگر هزینه آسفالت توسط شرکت آب‌ و فاضلاب به‌صورت نقدی پرداخت نشود، اجرای آن به سال آینده موکول می‌شود.

در نهایت این طرح با ۱۰ رای موافق به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

در این جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، لایحه پیشنهاد ۳۵ درصد از سرمایه‌گذاری سه میلیارد ریالی در شرکت در شرف تأسیس "تأمین و احیای منابع آبی صنایع فلات مرکزی ایرانیان" به میزان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال نیز با ۷ رای موافق در شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

کد خبر 358950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.