تیم ملی را از تهران خارج کنید!

شصت و پنجمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " تیم ملی را از تهران خارج کنید" عنوان اصلی این روزنامه است. در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان آمده است: 
 
در ایام اخیر که سرخابی های پایتخت به ویژه پرسپولیسی ها گاه و بیگاه حسابی به تیم ملی و سرمربی اش حمله می کنند بیش از هر چیز خروج بازی های دوستانه تیم ملی از تهران ضروری به نظر می رسد تا مردمان سایر نقاط ایران بتوانند از تیم ملی حمایت های لازم را به عمل آوردند... 
... تیم ملی فوتبال ایران فقط مختص تهران و ورزشگاه آزادی نیست و این ضعف سازماندهی با توجه به استادیوم های خوبی نظیر ورزشگاه امام رضا، ورزشگاه یادگار امام، ورزشگاه نقش جهان و حالا فولاد آره‌نا که در دسترس هستند، باید خیلی زود برطرف شود تا بار دیگر شاهد برگزاری یک بازی ملی با حضور حداقلی هواداران در کشوری که هواداران بالقوه پرشماری دارد، نباشیم و تیم ملی قربانی تمایلات رنگی تهرانی ها نشود. واژه نگاه ملی که برای پرسپولیس در آسیا زیاد بکار برده می شد برای صاحب اصلی اش یعنی تیم ملی در حال حاضر وجود ندارد و تهرانی که در تسخیر سرخابی ها و به ویژه هواداران پرسپولیس است برای حمله و تضعیف تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. بنابراین در ادامه هر چه زودتر بازی های دوستانه تیم ملی را از تهران خارج کنند تا تیم ملی بتواند به خوبی از حمایت هوادارانی که تمایلات باشگاهی را فدای نام بزرگ ایران نمی کنند بهره مند شود.

مهرداد مسعودی دروغ می گوید، گلهای کی روش به اندازه کل پرسپولیس و چهار دیدار حساس پیش روی علی منصور، دیگر تیترهای صفحه نخست شصت و پنجمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 358904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.