منش تاج الدین باید سرلوحه کار سیاسیون اصفهان باشد

رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: مرحوم تاج الدین شخصیت حامی کارگران بود و این علاقمندی به کارگران را در نوع رفتارهایش بروز می داد، با اینکه وی در زمان‌های مختلف پست های مدیریتی متفاوتی داشت، اما روحیات کارگری وساده زیستی هرگز از وی دور نشد.

محمد کیهانی در مورد درگذشت ناگهانی عبدالرحمن تاج الدین، معاون پارلمانی  وحقوقی سازمان تامین اجتماعی درسانحه تصادف به خبرنگار ایمنا گفت: تاج الدین مردی بود که با آرامش زیست و به نوعی صبر و آرامش او باعث آرامش سایرین هم می شد، وی برای همه نماد آرامش و صبر بود.

کیهانی افزود: زمانی که نزد ایشان از شرایط کاری و فشارهایی که وجود دارد گلایه‌ می کردیم، ما را دعوت به صبر و آرامش می‌کرد و با همان روحیه آرام بخش خود باعث تسلی خاطر ما می شدند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات سال ۹۲ در کشور بحث اعتدال و اعتدال گرایی در اوج خود بود و تاج الدین نیز به دلیل همین ویژگی اعتدال در آن زمان معروف شد. در ادوار مختلف و کارهای سیاسی که به وی سپرده می شد، همواره رفتار توام با اعتدال و آرامش در وی دیده می شد و چنین رویکردی از ایشان برای همگان بسیار مشهود بود.

وی اظهارکرد: بنده از پیش از انتخابات مجلس ششم مرحوم تاج الدین را می شناختم، او در حیاتش با روحیه  و منش اعتداگرایی زندگی کرد و با همین روحیه هم از دار دنیا رفت.

کیهانی گفت: روش و منش تاج الدین باید سرلوحه کار و رفتار سیاسیون اصفهان باشد، ایشان چه زمانی که در خانه کارگر بود و چه وقتی که نماینده مجلس بود به عنوان یک شخصیت حامی کارگران شناخته می شد و این علاقه مندی را هم‌ در رفتارهایش  بروز می داد،  با اینکه در زمان‌های مختلف پست‌های شغلی متفاوتی داشت، اما روحیات کارگری و ساده زیستی  هرگز از وی دور نشد.

رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: تاج الدین یک انسان ساده زیست با منش  کارگری و ستودنی بود. براستی فقدان وی برای ما و سیاسیون اصفهان اندوه بزرگی است، خدا رحمتشان کند.

کد خبر 358765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.