راه‌اندازی نسخه جدید پورتال اداره‌کل بازرسی شهرداری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از پیاده‌سازی نسخه جدید پورتال اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان با اشاره به طراحی و پیاده‌سازی پورتال جدید اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری به صورت واکنش‌گرا، اظهار کرد: طبق نیاز اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد این پورتال به صورت واکنش گرا طراحی شده است به نحوی که اندازه و چیدمان منوی‌ها و عناصر پورتال با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه موبایل تغییر و در سایز مناسب به درستی نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در طراحی جدید سعی شده پورتال مذکور موضوعات متنوع‌تری را در برگرفته، جذاب‌تر و همچنین قابلیت ارایه خدمات الکترونیک بیشتری را داشته باشد.

رجائیان با اشاره به برخی از مهم‌ترین خدمات الکترونیک این پورتال، گفت: سرویس ثبت و پیگیری شکایات، به منظور دریافت و پاسخگویی به شکایات، انتقادها و پیشنهادها جزء یکی از مهمترین سرویس‌های الکترونیک است به نحوی که کاربر پس از پایان ثبت‌ اطلاعات و دریافت کد پیگیری می‌تواند با مراجعه به منوی پیگیری شکایت از وضع کنونی شکایت خود، آگاه شود. همچنین در این پورتال بخشی با نام قوانین و مقررات و طرح سوالات متداول نیز ارایه شده است.

این پورتال با آدرس اینترنتی https://bazrasi.mashhad.ir در دسترس است.

کد خبر 358594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.