شاید خشکسالی به یک مشکل دائمی تبدیل شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: متأسفانه به دلیل تغییر اقلیم و خشکسالی بیش از ۱۰ سال گذشته، اصفهان با مشکلات زیادی مواجه شده و شاید نیز خشکسالی به یک مشکل دائمی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا طباطبایی عصر امروز در آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان های پیشتاز کشور در بخش صنعت، تولیدات صنعتی است و به رغم خشکسالی و تغییر اقلیم در صنایع کشاورزی نیز پیشرو بوده است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل تغییر اقلیم و خشکسالی بیش از ۱۰ سال گذشته، اصفهان با مشکلات زیادی مواجه شده و شاید نیز خشکسالی به یک مشکل دائمی تبدیل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: اگر سال های آغازین خشکسالی امیدوار به رفع مشکلات بودیم، در حال حاضر گرچه نا امید از فضل الهی نیستیم، اما باید برای ادامه دار شدن آن آمادگی داشته و برنامه‌ریزی های درستی داشته باشیم.

وی در بخشی از سخنان خود، تصریح کرد: استان اصفهان می تواند در حوزه IT همچون سایر بخش‌ها به خوبی بدرخشد و شاخص‌های ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

طباطبایی با اشاره به تحریم های جدید امریکا علیه ایران گفت: این بار تحریم‌ها به وسیله دولت امریکا و شخص ترامپ اجرا شده و تفاوت این دوره با تحریم قبلی این است که در تحریم گذشته اجماع بین المللی درباره ایران وجود داشت و گذر از آن بسیار سخت بود.

وی تصریح کرد: در مجلس نهم موضوع برجام مطرح شد و اراده ملی بر این قرار گرفت که ایران برجام را قبول کند، از این رو به موفقیت بزرگی برای نظام دست یافتیم، اما در شرایط فعلی این بار امریکا تنها است و اجماع بین المللی علیه امریکا صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان تاکید کرد: نظام هستی بر اساس سنت‌های الهی حاکم است و عهدشکنی همیشه نتیجه خوبی نداشته و من اطمینان دارم که این بار با توجه به اینکه عهدشکنی با امریکا بوده، سربلند بیرون می آییم و این دوران سخت کوتاه خواهد بود.

کد خبر 358407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.