هنرنمایی ۷۰۰  هنرمند در ویژه برنامه "میدان تا میدان" روز نکوداشت اصفهان

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: همزمان با روز نکوداشت اصفهان ۷۰۰ هنرمند در ویژه برنامه "میدان تا میدان" در حد فاصل میدان امام علی‌(ع) و میدان نقش جهان برنامه اجرا می‌کنند.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی "لایحه پژوهشگران و اصفهان‌شناسان" با موضوع پیشنهاد و انتخاب روز یکم آذرماه به عنوان روز نکوداشت اصفهان، اظهار کرد: اختلاف نظرها در خصوص روز نکوداشت اصفهان در اردیبهشت و آذرماه باعث شد تا تعیین و تصویب یک روز به نام  اصفهان در دستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گیرد و در این خصوص همچنان جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفته فرهنگی اصفهان با برنامه‌های شاد و متنوع در اردیبهشت‌ماه به عنوان زیباترین ماه اصفهان برگزار شد، ادامه داد: در این ایام از خواهرخوانده‌های اصفهان و گردشگران زیادی برای استفاده از این برنامه‌ها دعوت شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به منظور گرامی داشت روز نکوداشت اصفهان در اول آذرماه امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و روابط عمومی شهرداری اصفهان تدارک دیده شده است، ادامه داد: راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در سر در بازار قیصریه و اجرای بازی چوگان در میدان نقش جهان از جمله برنامه های در دستور کار است.

وی همچنین به هنرنمایی ۷۰۰ نفر از هنرمندان در قالب ویژه برنامه میدان تا میدان در اصفهان اشاره کرد و گفت: در قالب این برنامه هنرمندان اصفهانی در حد فاصل میدان امام علی‌(ع) تا میدان نقش جهان در همه بخش‌های هنری شهر اصفهان هنرنمایی خواهند کرد.

کد خبر 358356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.