تحقیر یک نیمه ای شاگردان نمازی در تبریز

ذوبی ها با شکستی سنگین تبریز را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک میزبان به پایان رسید.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

گل: محسن مسلمان برای ذوب آهن، لی اروین (۳) و مسعود شجاعی برای تراکتورسازی

اخطار: میلاد فخرالدینی(۳) هادی محمدی(۵۷) از ذوب آهن

تراکتورسازی:

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمدطیبی، احسان‌حاج‌صفی، محمدرضامهدی‌زاده، علی‌طاهران(۵۳ - اروین)، مهدی‌مهدی‌پور، یوکیاسوگیتا(۸۴ - حامد حسینعلی زاده)، مسعودشجاعی، دانیال‌اسماعیلی‌فر(۷۲ - احسان پهلوان)، آنتونی‌استوکس
سرمربی: مجتبی تقوی

ذوب آهن:

رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی(۶۲ وحید محمدزاده)، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، زبیر نیک نفس(۶۸ ادی ارناندز)، محمدرضا حسینی، ماریون (۶۸ محمدرضا عباسی) و ارسلان مطهری
سرمربی: امید نمازی

شرح بازی:

تراکتورسازی و ذوب آهن در چارچوب هفته یازدهم، مهم ترین بازی هفته را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به انجام رساندند. این دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی داشتند و ذوب آهن در ابتدای بازی به گل رسیدند.

تراکتوری ها اما در نیمه دوم، یک بازی منسجم و خوب را به نمایش گذاشتند و بازی را در دست گرفتند تا با درخشش لی اروین،  در ۹ دقیقه به سه گل دست یابند و بازی به کلی تغییر کند.

تک گل شجاعی پس از تلاش های ذوب آهن برای به تساوی  رساندن این بازی آب سردی بر پیکره ذوبی ها بود تا تیم اصفهانی با حساب ۴ بر ۱ مغلوب شود.

شرح گل

۱-۰ (محسن مسلمان دقیقه ۲۵)- ضربه آزاذ بی نقص هافبک ذوبی ها درون دروازه تراکتورسازی رفت.

۱-۱ ( لی اروین  دقیقه ۵۶): روی پاس عالی استوکس، اروین بازی را به تساوی کشید.

۱-۲ (  لی اروین دقیقه ۵۹): اشتباه مظاهری در دفع توپ، اروین را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ضربه وی از بالای سر مظاهری به درون دروازه برود.

۱-۳ ( لی اروین دقیقه ۶۳):  اشتباه مدافع ذوب آهن، گل سوم را تقدیم اروین کرد.

۱-۴ ( مسعود شجاعی دقیقه ۷۵): این بار کاپیتان تیم ملی بود که روی پاس احسان پهلوان دروازه ذوبی ها را گشود.

کد خبر 358132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.