استقلال به ساز ماشین سازی رقصید

در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال به نتیجه تساوی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۵ امروز -دوشنبه ۱۴ آبان ماه-  تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در ادامه گزارش این مسابقه را می خوانید:

ترکیب ماشین سازی:

فرناندرو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم الحسینی(۷۲ -اسماعیل فرهادی(۹۱ -پیمان بابایی)، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید کریمی(۸۷-کیوان افراز) و رضا خالقی فر

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی(۳۷ -رضا آذری)، همام طارق، مهدی قائدی(۴۶ -جابر انصاری)، اللهیار صیادمنش(۸۳-میثم تیموری) و مرتضی تبریزی

سرمربی: وینفرد شفر

شرح بازی:

استقلال که پس از حذف در جام حذفی مقابل سایپا، به تبریز رفته بود تا مقابل ماشین سازی صف آرایی کند از همان ابتدای نیمه نخست با بازی هجومی تیم رضا مهاجری مواجه شد تا آنچنان که باید و شاید نتواند مقابل این تیم قدرت نمایی کند.

نمایش ضعیف استقلال و لو دادن توپ های پرتعداد در میانه زمین باعث شد آبی ها مثل دو بازی قبلی در خلق موقعیت کاملا ناکام باشند.

برخلاف استقلال این ماشین سازی بود که بازی را بهتر آغاز کرد و این تیم در همان دقایق ابتدایی می توانست روی دو اشتباه سهرابیان به گل برسد اما موسوی خالقی فر با بی دقتی این موقعیت را از دست دادند.

تنها موقعیت استقلال مربوط به صحنه ای می شود که قائدی با دروازه بان تک به تک شد و ضربه اش را به دست دخسوس کوبید اما در سایر دقایق بازی آبی ها نمایش پرانتقادی داشتند.

نکته ناراحت کننده برای آبی ها مصدومیت علی کریمی بود که این بار به دلیل آسیب دیدگس کتفش زمین بازی را ترک کرد.

در نیمه دوم هم بازی متعادل دنبال شد و هیچ یک از دو تیم موفق به بازکردن دروازه ها نشدند تا پس از سوت پایان این دیدار عدد صفر مقابل نام دو تیم قرار بگیرد.

شاگردان شفر با این یک یک امتیاز یه راه در جدول بالاتر رفتند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا با ۱۵ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

ماشین سازی هم پس از این تساوی ۱۱ امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه -۱۸ آبان ماه- سپاهان از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان سایپا خواهد بود. ضمن اینکه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است.

کد خبر 357908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.